Donnie Darko Skrevet 29. september 2005 #21 Skrevet 29. september 2005 Sette denne? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=60194&hl=Gamle
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #22 Skrevet 30. september 2005 Nei nådda Donnie for barnslighet! :O Du fikk deg bil etter dette, regner jeg med? :D
Gjest *Snart medlem* Skrevet 30. september 2005 #23 Skrevet 30. september 2005 Heldigvis ikke opplevd noen ekstreme bussituasjoner selv. Men har likevel en historie på lager: Kjæresten min skulle ta bussen hjem etter en lang ferie, og plasserte den store sekken på setet ved siden av seg fordi det ikke var plass der bagasjen vanligvis skal være. Da kom det selvsagt en mann bort og spurte om kjæresten min hadde betalt for to seter, eller så måtte han oppgi setet til denne mannens kone. Kjæresten min forteller at det ikke er plass til bagasjen noe annet sted, og at den ikke kan stå på gulvet og være i veien for hver eneste passasjer som skal inn, men mannen gir seg ikke og kaller min kjære for en uoppdragen ung mann. Min kjære blir selvsagt irritert, og sier at han skal flytte bagasjen sin med det samme denne mannen finner et egnet sted der bagasjen kan stå. Denne mannen kommer selvsagt aldri tilbake med info om et bedre sted.
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #24 Skrevet 30. september 2005 Min kjære blir selvsagt irritert, og sier at han skal flytte bagasjen sin med det samme denne mannen finner et egnet sted der bagasjen kan stå. Denne mannen kommer selvsagt aldri tilbake med info om et bedre sted. ← Bra sagt.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #25 Skrevet 30. september 2005 Heldigvis ikke opplevd noen ekstreme bussituasjoner selv. Men har likevel en historie på lager: Kjæresten min skulle ta bussen hjem etter en lang ferie, og plasserte den store sekken på setet ved siden av seg fordi det ikke var plass der bagasjen vanligvis skal være. Da kom det selvsagt en mann bort og spurte om kjæresten min hadde betalt for to seter, eller så måtte han oppgi setet til denne mannens kone. Kjæresten min forteller at det ikke er plass til bagasjen noe annet sted, og at den ikke kan stå på gulvet og være i veien for hver eneste passasjer som skal inn, men mannen gir seg ikke og kaller min kjære for en uoppdragen ung mann. Min kjære blir selvsagt irritert, og sier at han skal flytte bagasjen sin med det samme denne mannen finner et egnet sted der bagasjen kan stå. Denne mannen kommer selvsagt aldri tilbake med info om et bedre sted. ← Hadde han vært litt høflig hadde han kanskje latt henne tatt dene plassen, latt bagasjen ta den andre og selv valgt å stå..
liv Skrevet 2. oktober 2005 #26 Skrevet 2. oktober 2005 Det er også veldig irriterende når en står sammentrykt inne under taket i busskuret fordi det regner og noen midt inni klynga ALLTID nå tenne opp en røyk. Det skjer hver gang! Skal du drive med den uvanen så gå litt bort fra oss andre 20 da!
Donnie Darko Skrevet 2. oktober 2005 #27 Skrevet 2. oktober 2005 Det er også veldig irriterende når en står sammentrykt inne under taket i busskuret fordi det regner og noen midt inni klynga ALLTID nå tenne opp en røyk. Det skjer hver gang! Skal du drive med den uvanen så gå litt bort fra oss andre 20 da! ← Helvete heller om jeg gjør! Når jeg ikke får lov til å plage dere på resturant/barer lenger så skal jeg faen meg plage vettet av dere i alle mulige andre situasjoner.
Gjest Violetta Skrevet 2. oktober 2005 #28 Skrevet 2. oktober 2005 Det er også veldig irriterende når en står sammentrykt inne under taket i busskuret fordi det regner og noen midt inni klynga ALLTID nå tenne opp en røyk. Det skjer hver gang! Skal du drive med den uvanen så gå litt bort fra oss andre 20 da! ← Helt enig!
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. oktober 2005 #29 Skrevet 2. oktober 2005 Helvete heller om jeg gjør! Når jeg ikke får lov til å plage dere på resturant/barer lenger så skal jeg faen meg plage vettet av dere i alle mulige andre situasjoner. ← Helt enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå