Gå til innhold

Frekke bussfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

>:---O SKRIK! Nå hoppet jeg nettopp av bussen med dette skal jeg si!

Bussen hadde meg + 3 andre folk, det sto BUSSEN HAR 48 SITTEPLASSER jessda, så kommer det en koselig liten familie på 3 som hadde med vennefamilie på 4 som skulle sitte. Hvor sitter de? Rett ved siden av meg. Så en av dem tar setet ved siden av, ennå det enda var 22 dobbeltseter igjen de kunne boltret seg på! Spør ikke om de får sitt, trøkker seg oppi meg og lukter middag, gnikker seg oppi min mr bungle musikk og kjefter og sier SKRU NED bare for ikke alle liker ma meeshka mow skwoz er ikke det min feil når de kunne unngått det ved å sitte en meter unna :kjempesinna:

Og ikke nok med det oppfordret hun barna sine til å sparke setet mitt for de var så søte da de gjorde det og pluss at da jeg som satt INNERST plinger for å kommer av, gidder ikke svære late SLAPPE DVASKE DORSKE DAMA flytte ræva si engang så jeg måtte smyge og kooooze meg forbi for faen også lagde hun sinna stresselyder for det var så utrolig pes for henne, uff stakkars KJÆRRING ja eller KJERRIING til dere rettskrivingsnisser!

OG EN TING TIL: Dette er snikksnakk skriver hva enn jeg føler for og JA jeg går på sterke medisiner som gjør meg kjempehissig men kuren er ferdig i dag så HOLD KJÆFT!!! JEG TÅLER IKKE KROPPSKONTAKT FOLK SKAL HOLDE SEG UNNA MEG IKKE LUKT PÅ MEG IKKE HØR PÅ MUSIKKEN MIN OG IKKE SE PÅ MEG NÅR JEG SER UT AV VINDUET JEG BESTEMMER HVOR JEG SER

Kan dere slutte å lese nå for jeg er bare sinna se her:

pannekaker er sjef :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: YAY! jeg hadde følt akkurat det samme... var på busstur søndag morgen ned fra hovden. lå fyllesyk utover 2 seter (maaasse ledig i hele bussen), og det kommer ei kjerring og omtrent setter seg på huet mitt når jeg sover. jeg bare :overrasket: setter meg opp og sovner mot vinduet igjen. litt seinere søler hun glovarm kaffe på låret mitt. jeg våkna av at det brant noe sinnsykt, men var for sliten til å gjøre noe. Hun dama ble helt hysterisk og skulle tørke, og etterpå skulle hun mate meg med appelsin. la meg væææære :grine2: da vi ankom oslo bussterminal våkna jeg sovende og siklende på skulderen hennes. wæhæhæh :forvirret:
Skrevet

:ler: Jeg er så glad jeg har bil!!!

Litt av noen bussturer dere har.. stakar :klem:

Men dere ga meg en god latter så jeg får takke for det. :ler: Ut med kjipe kjukke damer som plager uskyldige kgere på bussen ;)

Skrevet

Haha men hun ville iallfall gjøre ting bra fordeg selv om ikke det var så vellykket :D HUn her ville bare være egoistisk! Sikkert masse som blir sinna av mitt innlegg men jeg satt jo bare og mindet min egen business helt til mormor og de åtte drittungene kommer ravende inn og plager! De trenger iallfall ikke syte om min musikk hun lente seg jo inntil for å høre høyt nok til å klage forbaska krutttønne!!!

Skrevet
:ler: Jeg er så glad jeg har bil!!!

Litt av noen bussturer dere har.. stakar  :klem:

Men dere ga meg en god latter så jeg får takke for det.  :ler: Ut med kjipe kjukke damer som plager uskyldige kgere på bussen  ;)

Ja det er jo egentlig lov å le selv om jeg er forbanna ;D

Skrevet
:ler: skulle gjerne sittet på bakerste rad og sett dette gitt
Skrevet

Det var mange ledige seter på bussen, jeg satte meg innerst mot vinduet, og satte veska på setet ved siden av. Så sovnet jeg. Våknet av at en dame prikket meg på skulderen, hun ville at jeg skulle fjerne veska, slik at hun kunne sette seg. Jeg gjorde det, og etterpå så jeg meg rundt, og oppdaget at det var flere ledige seter. Så hvoror vekke meg da? :forvirret:

Skrevet
:ler: skulle gjerne sittet på bakerste rad og sett dette gitt

:Nikke:

Jeg liker å kjøre buss jeg, men så har jeg enda til gode å oppleve slike ting!

Skrevet
Det var mange ledige seter på bussen, jeg satte meg innerst mot vinduet, og satte veska på setet ved siden av. Så sovnet jeg. Våknet av at en dame prikket meg på skulderen, hun ville at jeg skulle fjerne veska, slik at hun kunne sette seg. Jeg gjorde det, og etterpå så jeg meg rundt, og oppdaget at det var flere ledige seter. Så hvoror vekke meg da?  :forvirret:

Markeringsbehov .. "Vi liker ikke sånne som opptar to seter - så det så" :frustrert:

Skrevet
Det var mange ledige seter på bussen, jeg satte meg innerst mot vinduet, og satte veska på setet ved siden av. Så sovnet jeg. Våknet av at en dame prikket meg på skulderen, hun ville at jeg skulle fjerne veska, slik at hun kunne sette seg. Jeg gjorde det, og etterpå så jeg meg rundt, og oppdaget at det var flere ledige seter. Så hvoror vekke meg da?  :forvirret:

Hun dama har jeg også vært borti. To ganger. Samme dama.

Klarer ikke sånne damer altså....neste gang sier jeg ifra! :frustrert:

Skrevet

Så frekke alle er :O

Også når de tar veska di og slenger i fanget ditt for der skal de sitte, forbaska sure morranisser ;(

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Jeg husker at puberteten kunne være en vanskelig tid.

Skrevet

Når er man ferdig med puberteten da, Dum Perignon? :)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

De fleste er stort sett ferdig før deg, men ikke alle.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
JA jeg går på sterke medisiner som gjør meg kjempehissig men kuren er ferdig i dag så HOLD KJÆFT!!! JEG TÅLER IKKE KROPPSKONTAKT FOLK SKAL HOLDE SEG UNNA MEG IKKE LUKT PÅ MEG IKKE HØR PÅ MUSIKKEN MIN OG IKKE SE PÅ MEG NÅR JEG SER UT AV VINDUET JEG BESTEMMER HVOR JEG SER

Kan dere slutte å lese nå for jeg er bare sinna se her:

Aahhh er det DEN dagen i dag?

Du har vel forsåvidt besvart det spørsmålet allerede i startinnlegget.

;)

Skrevet

Man skal i hvert fall ha fred på bussen om morgenen. For den eneste fordelen med å ta buss på vei til jobb om morgenen er at man kan sove der.

Men ikke om man har en gammel tante ved siden av seg som synes det er ustyrtelig morsomt å prikke/kile deg i siden hver gang du sovner, for så å fnise høylytt. Og spørre om du har sovet dårlig i natt.

Og jeg hater å bli kilt!! :frustrert:

PS! Jeg er definitivt ferdig med puberteten. Såpass ferdig at om jeg en eneste gang til kommer inn på en buss stappfull med kvisete fjortisser som nekter å gi plass til to stykker som så må stå igjen på busstoppet, kommer jeg til å ta dem i nakken og baken og lempe dem rett av! :frustrert:

Puh. Takk Towelie for en utblåsningstråd! ;)

Skrevet

;D Bare en glede, skal vi zmze litt forresten? PÅ buzzn!?!? Snx på skolen i morra KOOOOZ :klem:

:P

Skrevet
;D Bare en glede, skal vi zmze litt forresten? PÅ buzzn!?!? Snx på skolen i morra KOOOOZ :klem:

:P

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...