Gå til innhold

Tips mot hoste? Blir gaaal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har gode tips mot hoste? Var sykmeldt i 2 uker da jeg lå drittsyk og dårlig, tok også coronatest som var negativ.

Er nå tilbake i jobb men jeg hoster og hoster og hoster til jeg nesten brekker meg!!! Utrolig ubehagelig spesielt i en pandemi, får så mye blikk, jeg jobber med mat i tillegg men jeg bruker munnbind. Når jeg ekspederer kunder så klør det så voldsomt i halsen når jeg snakker, og prøver så godt jeg kan å holde igjen, men når kunden da bruker lang tid eller stiller masse spørsmål så kommer deeeet hosteanfallet...

Føler jeg har prøvd alt ifra hostesaft på resept til å drikke masse til honning +++

Alle tips tas imot!

Anonymkode: e7623...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For slimhost funker timian te utmerket for meg hvertfall. Fersk timian altså (har ikke testa med tørka krydder). Ekte honning kan og hjelpe

Anonymkode: cf5a2...efc

• Liker 2
Skrevet

Hostetabletter. Selges reseptfritt på apoteket 

• Liker 1
Skrevet

Kok opp vann nok til en stor krus, finrasp eller finkutt en god dæsj fersk ingefær og ha i koppen med varmt vann sammen med en god del honning og sitron, til det smaker sånn passe godt. Sverger til denne miksen når jeg har mye hoste, og det skuffer aldri. Pleier å fjerne den verste hosten i noen timer, i tillegg til at det gjør godt for halsen også.

Anonymkode: 73d4f...c83

• Liker 1
Skrevet

Fribol😀

Anonymkode: 6c9f7...f98

• Liker 1
Skrevet

Halv løk på nattbordet

Anonymkode: fb17e...274

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...