Gå til innhold

Shit happens - har du gjort en katastrofal tabbe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du (eller noen du kjenner) gjort en tabbe som har fått katastrofale konsekvenser? 

Jeg kan gå først... 

Den nye kjæresten min og jeg var på besøk hos et vennepar av ham. Jeg klarte å oversvømme badet i andre etasje, så vann rant ned i første etasje, ødela et uerstattelig kunstverk verdt 30.000 kr og en bokhylle full av bøker, fotoalbum og papirer. De må kanskje åpne opp veggen og muligens taket for å sjekke om det er vått der for å unngå mugg. Det kommer til å koste mange tusen. Jeg føler meg som en komplett idiot og er helt ødelagt. 

Noen andre som har historier? 

Anonymkode: 611fc...ae8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe annet enn at jeg giftet meg med det jeg trodde var mitt livs kjærlighet. Monumental tabbe.

Anonymkode: d52a5...d13

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

..........e, ødela et uerstattelig kunstverk verdt 30.000 kr o.............

Anonymkode: 611fc...ae8

Hvis du vet om flere uerstattelige kunstverk i den prisklassen er jeg interessert.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har du (eller noen du kjenner) gjort en tabbe som har fått katastrofale konsekvenser? 

Jeg kan gå først... 

Den nye kjæresten min og jeg var på besøk hos et vennepar av ham. Jeg klarte å oversvømme badet i andre etasje, så vann rant ned i første etasje, ødela et uerstattelig kunstverk verdt 30.000 kr og en bokhylle full av bøker, fotoalbum og papirer. De må kanskje åpne opp veggen og muligens taket for å sjekke om det er vått der for å unngå mugg. Det kommer til å koste mange tusen. Jeg føler meg som en komplett idiot og er helt ødelagt. 

Noen andre som har historier? 

Anonymkode: 611fc...ae8

Hahahahah, det kan skje den beste! Jeg håper forsikringen dekker det økonomiske, men ellers er det forståelig at sånt kan skje. Om noen år er det nok et morsomt minne! Men ville passet på å fortsette å være venn med disse menneskene, det er viktig at dette ikke skal ødelegge forholdet deres. Hvis det ikke gjør det, blir det bare mye sterkere, for da har dere opplevd noe helt sjukt sammen 😂 (fikk bare litt vibes av at du følte deg dårlig. Det kommer til å gå bra!)

Jeg klatra med en kompis/bekjent jeg er litt redd for (eller, vil veldig godt at han skal like meg, for han er et så kult og bra menneske). Skulle sikre ham, gjorde mitt beste og var redd for å ha for stramt tau. Fyren dundra rett i bakken da han falt 🤦

Anonymkode: 5b84e...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest nysgjerrig på HVORDAN du klarte å lage oversvømmelse:P

Jeg ødela et produkt til ca. en halv million på jobb:D Ordnet seg det og:)

Anonymkode: 870f8...12f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke noe annet enn at jeg giftet meg med det jeg trodde var mitt livs kjærlighet. Monumental tabbe.

Anonymkode: d52a5...d13

Huffda... Kan du ikke skille deg fra ham? ☹️

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hahahahah, det kan skje den beste! Jeg håper forsikringen dekker det økonomiske, men ellers er det forståelig at sånt kan skje. Om noen år er det nok et morsomt minne! Men ville passet på å fortsette å være venn med disse menneskene, det er viktig at dette ikke skal ødelegge forholdet deres. Hvis det ikke gjør det, blir det bare mye sterkere, for da har dere opplevd noe helt sjukt sammen 😂 (fikk bare litt vibes av at du følte deg dårlig. Det kommer til å gå bra!)

Jeg klatra med en kompis/bekjent jeg er litt redd for (eller, vil veldig godt at han skal like meg, for han er et så kult og bra menneske). Skulle sikre ham, gjorde mitt beste og var redd for å ha for stramt tau. Fyren dundra rett i bakken da han falt 🤦

Anonymkode: 5b84e...b08

Tusen takk for gode ord. Først fikk de jo panikk, men de sier at de ikke klandrer meg for det. Men det er det vanskelig å tro helt på ☹️

Uffda, den er fæl! Skadet han seg? Jeg har bare sikret en annen én gang, og synes det var utrolig stressende! 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er mest nysgjerrig på HVORDAN du klarte å lage oversvømmelse:P

Jeg ødela et produkt til ca. en halv million på jobb:D Ordnet seg det og:)

Anonymkode: 870f8...12f

Doen tettet seg, vann fosset ut og de hadde ikke sånn sugekopp 😐

Shit! Hvordan ordnet det seg? 😅

Strange Doll skrev (5 timer siden):

Jeg tastet feil på jobb og utbetalte 10.000 istedenfor 1.000 til en kunde 😅

Oiiii. Hvordan endte det? 

Anonymkode: 611fc...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det folk som har sugekopp?? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huffda... Kan du ikke skille deg fra ham? ☹️

Tusen takk for gode ord. Først fikk de jo panikk, men de sier at de ikke klandrer meg for det. Men det er det vanskelig å tro helt på ☹️

Uffda, den er fæl! Skadet han seg? Jeg har bare sikret en annen én gang, og synes det var utrolig stressende! 

Doen tettet seg, vann fosset ut og de hadde ikke sånn sugekopp 😐

Shit! Hvordan ordnet det seg? 😅

Oiiii. Hvordan endte det? 

Anonymkode: 611fc...ae8

 

Anonymkode: 31d7c...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hadde jeg vært deg ts hadde jeg gitt de råflotte jule-/bursdagspresanger årlig fra nå av! 

Anonymkode: e6c63...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det normalt å ha sånn på badet? 

Anonymkode: 4ad36...04d

Vel, alt jeg vet er at du burde ha en sånn ved siden av toalettet. 

Gjenferdet skrev (16 timer siden):

Nå fikk jeg skikkelig flashbacks her. Jeg har gjort akkurat det samme, bare at ingenting ble ødelagt heldigvis. Jeg var på besøk hos en venninne på barneskolen, og vi skulle bade i badekaret hos henne. De hadde boblebad, og siden vi ikke hadde det hjemme så var jo boblene ekstra spennende. Jeg fikk venninnen min til å skru på mer og mer. Hun prøvde å stoppe meg, men jeg fortsatte å presse på mer og mer bobler. Tilslutt ble hele boblebadet oversvømt og vannet rant over og dekket hele gulvet. Vi fikk heldigvis ikke kjeft, men hjelpe meg. Hele gulvet var dekket av massive mengder vann. Det var litt av en jobb å få tørket opp alt.🤭🤭

:skratte:

Oooooff! Heldigvis var badegulvet deres vanntett, da 😅

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Huff, hadde jeg vært deg ts hadde jeg gitt de råflotte jule-/bursdagspresanger årlig fra nå av! 

Anonymkode: e6c63...083

Ja, men jeg kjenner de ikke så godt, så føler det kanskje blir litt rart? Uansett, vi håper de får igjen på forsikringen. Jeg har tilbudt meg å betale for skadene hvis ikke 😖

Anonymkode: 611fc...ae8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det normalt å ha sånn på badet? 

Anonymkode: 4ad36...04d

Nei. Men alle har vel en slik i boden? Er jo katastrofalt om man ikke får åpnet opp igjen om doen tetter seg.

Og hvorfor i alle dager tok man ikke stoppekranen? 

Forstår rett og slett ikke at det er mulig å få vannlekkasje fra et toalett når man faktisk står og ser på at det skjer. 

Anonymkode: 7cb60...de8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg kjenner satte fast hånda i do. De måtte ødelegge doen for å få løs hånda. Personen hadde mistet noe i do som hadde kommet litt langt bak og h..n prøvde å fiske det opp. Tips, ikke let med hånda om dere mister noe i do.

Anonymkode: facf2...693

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabbe og tabbe. 

Iallefall et uhell. 

I en kald januarmåned med mye is på veien sporet jeg av veien og kræsjet med 2 parkerte biler utenfor en restaurant. 

Når jeg måtte gå inn på restauranten for å finne eierne og fortelle de at bilene deres var ødelagte så kan vel det kalles tidenes walk-of-shame.

Alle 3 bilene ble kondemnert. 

Anonymkode: c41f5...745

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen jeg kjenner satte fast hånda i do. De måtte ødelegge doen for å få løs hånda. Personen hadde mistet noe i do som hadde kommet litt langt bak og h..n prøvde å fiske det opp. Tips, ikke let med hånda om dere mister noe i do.

Anonymkode: facf2...693

😳😅

Huff, den er lei og flau! 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tabbe og tabbe. 

Iallefall et uhell. 

I en kald januarmåned med mye is på veien sporet jeg av veien og kræsjet med 2 parkerte biler utenfor en restaurant. 

Når jeg måtte gå inn på restauranten for å finne eierne og fortelle de at bilene deres var ødelagte så kan vel det kalles tidenes walk-of-shame.

Alle 3 bilene ble kondemnert. 

Anonymkode: c41f5...745

Oida 😬 Måtte du rope inne i restauranten "Hvem eier en blå Opel og en hvit Tesla utenfor her??" 

Godt at ingen ble skadd, i det minste. 

Anonymkode: 611fc...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som det var din feil. Ble det så store skader så var noe gærent i systemet fra før av ;)

Jeg var ganske dårlig på å børste av snø av taket på bilen i vinter. Jeg brukte den ikke så mye, så noe av snøen hadde blitt hard og jeg fikk ikke alt av. Men da jeg kjørte av E18, så falt all snøen over frontruta. Så jeg mistet alt av syn. Den snøen hadde tint litt på veien. 

Det kunne vært katastrofalt om jeg ikke skulle inn på burger king og bare fortsatt på E18. Men hadde heldigvis rukket å bremse ganske mye, så det gikk bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke katastrofalt, men men. Som mange kolleger har jeg åpnet buken til pus, for så å ikke finne eggstokker, men intraoperativt be dyrepleier kjenne under operasjonssalen etter testikler. Og Voila…..🙀

 

 

Anonymkode: b5e6d...e10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å kjøpe inn varer til jobben. Måtte skynde meg ut å gjøre det. Fikk det til, men var livredd for at sjefen skulle klikke, siden jeg betalte med eget kort. Alt løste seg.

Anonymkode: 14de1...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...