Gå til innhold

Har blitt så betatt av kvinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.  Jeg håper dere tar dere tid til å lese dette og håper det kan være noen som har vært/er i en liknende situasjon som meg. Alle kan komme med råd uansett.

Ok, here I go... 

Trodde ALDRI jeg skulle bli betatt av noen av samme kjønn som meg selv.. Jeg er en godt voksen kvinne over 40 med fler forhold og ett giftemål bak meg, da med menn. Har vært skilt og alene i noen år nå og startet for noen år siden i en ny jobb. Der jobber det både kvinner og menn jeg fort begynte å bli kjent med og har ett godt samarbeid med. SÅ er det denne ene kvinnen da. Rundt min alder, også singel så vidt jeg vet. Har hatt en god kjemi med henne over de siste månedene. Vi jobber godt, tenker mye det samme om ting og ler sammen. Har kun ett arbeidsforhold til henne, ikke utviklet noe venninneforhold utenom jobb. Men i det siste har jeg tatt meg selv i å være fryktelig fasinert av henne. Tenker på henne hjemme, hva gjør hun å, hvem er hun med.. Veldig rar følelse.. Føler meg rett og slett litt småforelsket. Vi kan sende hverandre sms ang jobb og da har vi litt "flørtete" emojios, trur jeg..  Vi har aldri snakket om personlige forhold, så aner jo egentlig ikke om jeg beveger meg på dypt vann her. Men kan det være at hun er lesbisk eller bifil? At hun på en måte sender ut noen vibber som gjør at jeg føler det jeg gjør? Høres kanskje litt tullete ut, men kan jo ikke spørre heller.. 

Dette ble langt, men som sakt først, noen her som kan gi noen råd til hva jeg kan gjøre? 

🍁

Anonymkode: 051fe...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med ro baby, jeg er en ekspert på lesber. Send en melding der du skriver lyst til å bli med på en kopp kaffe og saksing på det trange toalettet på Tullins Cafe?

Anonymkode: 27a14...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har ingen råd. Men skulle ønske jeg fant meg ei som deg.

K42

Anonymkode: d8ab1...d1f

Å? Hva mener du? 😊

Anonymkode: 051fe...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ta det med ro baby, jeg er en ekspert på lesber. Send en melding der du skriver lyst til å bli med på en kopp kaffe og saksing på det trange toalettet på Tullins Cafe?

Anonymkode: 27a14...b2e

🙄 

Anonymkode: 051fe...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gjort noen fremstøt, eller latt det utvikle seg noe mere om dere skal fortsette å være kollegaer. For om du prøver å gjøre noe fremstøt og det viser seg at hun er helt streit, eller lesbisb/bi men ikke interessert i noe med deg, så kommer det til å bli dritkjipt på jobb. Det er mitt råd. Ikke bæsj i eget rede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La det være. Selv om det virker flørtete for DEG så er det mest sannsynlig vennskapelig fra hennes side. Jeg sender selv hjerter osv til folk uten at det ligger noe mer bak. Hvis du gjør noen fremstøt så vil det bli jææævlig kleint på jobb. 

Anonymkode: 4bd2f...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (19 minutter siden):

Ville ikke gjort noen fremstøt, eller latt det utvikle seg noe mere om dere skal fortsette å være kollegaer. For om du prøver å gjøre noe fremstøt og det viser seg at hun er helt streit, eller lesbisb/bi men ikke interessert i noe med deg, så kommer det til å bli dritkjipt på jobb. Det er mitt råd. Ikke bæsj i eget rede. 

Hei takk for svar.

Ja, jeg liker jobben min så vil jo ikke risikere noe. Vil ikke ødelegge det vi har selvfølgelig. Dette går vel egentlig mer på meg, å forstå hvorfor jeg har det slik og nå i min alder.. 

Anonymkode: 051fe...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

La det være. Selv om det virker flørtete for DEG så er det mest sannsynlig vennskapelig fra hennes side. Jeg sender selv hjerter osv til folk uten at det ligger noe mer bak. Hvis du gjør noen fremstøt så vil det bli jææævlig kleint på jobb. 

Anonymkode: 4bd2f...ebc

Hei takk for svar.

Ja, vet selvfølgelig at en emoji er uskyldig. Så jeg henger meg ikke altfor mye i det. Liker jobben min og mitt samarbeid til henne, så vil ikke risikere noe. Går mer i å prøve å forstå hvorfor jeg har utviklet denne betattheten i voksen alder. 

Anonymkode: 051fe...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer du egentlig på her om du er bifil? Eller bare nysgjerrig? Spennende er det jo sikkert likevel da, og ha en tiltrekning til en kvinne kanskje? Kan jo være hun liker kvinner, kanskje ikke. Som lesbisk selv, vet jeg at det ikke er lett å tolke. Skulle gjerne hatt en 7 sans på det der selv. Hehe

Du får bare følge magefølelsen på ett vis, men trå forsiktig slik at det ikke blir kleint på jobb. Lykke til 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...