Gå til innhold

Interessert i en i klassen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så.. møtt en mann i klassen min jeg liker veldig godt. Vi er begge over 30. Jeg er så usikker på om jeg skal ta initiativ til å bli bedre kjent ellet ikke. Har bare 3 t sammen i uka så på en måte føler jeg at jeg ikke risikerer så mye, men på en annen måte er det så utrolig flaut å bli avvist! Noen tips og råd? Eller burde jeg bare la det ligge?

Anonymkode: a98d1...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vei finne ut om han er tilgjengelig i det hele tatt 

Anonymkode: 575f8...dd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du burde vei finne ut om han er tilgjengelig i det hele tatt 

Han er singel, det vet jeg😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er singel, det vet jeg😊

Stalka Facebooken?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stalka Facebooken?

Nei kom frem i en samtale. Vi har jo snakket sammen på skolen, ellers hadde jeg jo ikke vist jeg var interessert.

Skrevet

Jeg ville bare prøvd å lodde stemninga litt. Dersom du føler på deg at han kanskje kan være interessert, så går det jo an å snike inn et møte på privaten, uten at det må starte som "date"? Kanskje dere har en felles oppgave du kunne brukt som påskudd for å treffes? Og dersom det går bra, så går det jo an å høre om han vil være med å ta en kaffe en dag? :)

Anonymkode: 4afa0...bf1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei kom frem i en samtale. Vi har jo snakket sammen på skolen, ellers hadde jeg jo ikke vist jeg var interessert.

Oi er du en som ikke gikk etter utseende 😆

Skrevet

Det er jo bare å fortsette å snakke sammen og lodde stemninga? Og hvis du syns du ser tegn til interesse fra han så er det jo bare å spørre om dere skal ta en kaffe sammen? Det er sikkert snart en eller annen sosial setting hvor dere møtes også, det kan være litt lettere å ta steget videre da.

Anonymkode: f056c...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...