^me^ Skrevet 28. september 2005 #1 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) eller flere? hvilke er du medlem i? hvordan ble du medlem? hva synes du om bokklubben(e) du er medlem i? er selv medlem i boksamleren og energica. flotte bokklubber! interesange bøker og god service! ble medlem etter at jeg leste i norges største sladderblad som alle får i posten en gang i året.. Endret 29. september 2005 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 28. september 2005 #2 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg VAR medlem i Bokklubbens nye bøker. Makan til dårlig service skal du lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 28. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg VAR medlem i Bokklubbens nye bøker. Makan til dårlig service skal du lete lenge etter ← nå ble jeg nyskjerrig? hvorfor dårlig service? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 28. september 2005 #4 Del Skrevet 28. september 2005 Sender meg masse bøker jeg ikke har bestilt, og når jeg ringer og sier ifra blir de sure og sier at det ikke kan stemme. Får fortsatt purrig på en av de dumme bøkene jeg IKKE har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 28. september 2005 #5 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg glemte forståvidt å nevne at hu ene sure kjerringa der mente jeg bare kunne sendte den boka i retur UTEN noen slags returlapp som det er vanlig at de skal sende, når det er DE som gjør feil. Hørtes jo rart ut sa jeg, men når jeg sa det til henne, ble hun bare enda mer sur og hoven. Det viste seg at det var JEG som hadde rett. Selvfølgelig kan man ikke bare putten en åpnet pakke i postkassa til sending uten returlapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. september 2005 #6 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, jeg er medlem i bokklubben Nye bøker. Der meldte jeg meg inn kun for å få velkomstgave. Etter et år melder jeg meg ut igjen også melder jeg meg inn igjen og får en ny velkomstgave. (skifter kanskje bokklubb innimellom da.) Avbestiller alltid bøkene. Men en ting jeg lurer på litt utenom er hvorfor i allverden du kalder tråden din for: er du....????? Hvorfor kan du ikke kalle den for noe som sier noe om innholder i tråden??? irriterer meg sånn over at folk ikke kan sette skikkelige navn på trådene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 28. september 2005 #7 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg er medlem i Den norske Bokklubben. Mamma meldte meg inn da jeg var 5 år. Eller, jeg var først i Bokklubbens Barn. Så ble jeg automatisk overført til Ungdomsbokklubben da jeg ble eldre, og til slutt ble jeg overført til Den norske Bokklubben og der er jeg medlem fortsatt. Har vært medlem i mange andre bokklubber, bl.a. Cappelens bokklubb, Romanklubben.... Nå husker jeg ikke navnet på alle, men jeg meldte meg inn pga velkomstpakken. Og meldte meg fort ut igjen, for ingen av dem var like bra som Den norske Bokklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. september 2005 #8 Del Skrevet 29. september 2005 Ja, jeg er medlem i bokklubben Nye bøker. Der meldte jeg meg inn kun for å få velkomstgave. Etter et år melder jeg meg ut igjen også melder jeg meg inn igjen og får en ny velkomstgave. (skifter kanskje bokklubb innimellom da.) Avbestiller alltid bøkene. Men en ting jeg lurer på litt utenom er hvorfor i allverden du kalder tråden din for: er du....????? Hvorfor kan du ikke kalle den for noe som sier noe om innholder i tråden??? irriterer meg sånn over at folk ikke kan sette skikkelige navn på trådene sine ← Helt enig, folk må huske å navngi trådene sine godt, slik at vi slipper å klikke oss inn for å lese hva dette dreier seg om. Denne tråden kunne ha fått navnet: "Eer du medlem av en bokklubb?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. september 2005 #9 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg er medlem i boksamleren og bokklubben nye bøker. Tidligere var jeg medlem av omtrent alle norske bokklubber på en gang, men det ble litt mye å passe på med tanke på avbestilling. Melder meg inn hovedsaklig for å få stor gratis velkomstpakke, og avbestiller stort sett hovedbøkene, untatt noen få som jeg har lyst på. Og da jeg så denne tråden igår minte det meg på at jeg måtte huske å avbestille en bok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #10 Del Skrevet 29. september 2005 Har nesten alltid vært medlem i en eller annen bokklubb, men for øyeblikket er jeg faktisk ikke det. Vurderer å medle meg inn i et par igjen, for å få velkomstpakkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. september 2005 #11 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg meldte meg inn i Bokklubben krim og spenning selv, for å få velkomst pakke. Ble vervet inn i Bokklubben nye bøker. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt, og er fortsatt medlem. Kjøper bøker derfra kanskje to ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 29. september 2005 #12 Del Skrevet 29. september 2005 Er medlem i Bokklubbens Nye Bøker og Cappelens Bokklubb. Husker ikke hvorfor og hvordan jeg ble medlem, men ble sikkert vervet av en venninne eller noe. Har vært medlem i mange år og er veldig fornøyd med servicen faktisk. Har aldri hatt noe problemer med noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. september 2005 #13 Del Skrevet 29. september 2005 Har akkurat meldt meg ut etter det obligatoriske året i Bokklubben nye bøker og Bokklubben krim og spenning. Går noen måneder til, så er jeg medlem igjen og kan kose meg med velkomstpakkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. september 2005 #14 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg så denne overskriften, meldte jeg meg ut av Bokklubben Nye bøker, noe jeg burde gjort for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. september 2005 #15 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg så denne overskriften, meldte jeg meg ut av Bokklubben Nye bøker, noe jeg burde gjort for lenge siden. ← ...og så påstår noen at KG er unyttig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #16 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg var medlem av bokklubben nye bøker for noen år siden, men etter å ha opplevd usannsynlig mye rot i forbindelse med omadressering og flytting- og at de sendte meg regning og purringer på bøker jeg ikke hadde bestilt, og heller aldri mottatt, meldte jeg meg ut, noe de sikkert var glad for de også. Dessuten var det svært sjelden jeg hadde lyst på noen av bøkene de hadde, og da de dessuten la opp til at jeg måtte avbestille bøker omtrent hver fjortende dag, ble det mye mer pes enn moro å være med. Da jeg var liten var jeg med i Bokklubbens barn, og har mange gode minner og bøker derfra. men da var det jo pappa som betalte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 29. september 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 29. september 2005 Helt enig, folk må huske å navngi trådene sine godt, slik at vi slipper å klikke oss inn for å lese hva dette dreier seg om. Denne tråden kunne ha fått navnet: "Eer du medlem av en bokklubb?". ← endret overskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 29. september 2005 #18 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg er med i Bokklubben Nye Bøker, Bokklubben Krim og Spenning, Lydbokklubben og Barnas Bokklubb, alle bare for velkomstpakken. Avbestiller på internett hver måned, det er så lett, så! Nå skal jeg verve søstern min i 3-4 klubber (vervegaver!), deretter melde meg ut. Snart melder jeg meg inn igjen, eller lar søstern min verve meg. Sleip, jeg?? Bøye litt på reglene, heter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury99 Skrevet 29. september 2005 #19 Del Skrevet 29. september 2005 har vært medlem av Cappelens bokklubb men har nå meldt meg ut pga at de har sendt meg en rekke bøker jeg har avbestilt. Styr unna denne bokklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury99 Skrevet 29. september 2005 #20 Del Skrevet 29. september 2005 Sender meg masse bøker jeg ikke har bestilt, og når jeg ringer og sier ifra blir de sure og sier at det ikke kan stemme. Får fortsatt purrig på en av de dumme bøkene jeg IKKE har bestilt ← akkurat samme problem hadde jeg. Jeg var medlem av både bokklubben nye bøker og Cappelens bokklubb, men nå har jeg meldt meg ut av begge. I fjor høst hadde jeg store problemer med begge klubbene med at de sendte meg bøker jeg hadde avbestilt (kostet meg 50kr å sende tilbake hver bok). Jeg meldte meg ut av Bokklubben nye bøker for ca 8-9 måneder siden. Nå i høst begynte en ny repetisjon med cappelen og seneste i går fikk jeg bok nr 2 som jeg hadde avbestilt. Jeg er nå utmeldt av begge og skal ALDRI bli medlem av en bokklubb igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå