Gå til innhold

Dagbok


Morsol

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig ny her, vet ikke helt hvordan en prøvedagbok skal skrives. Men kan jo alltids prøve. Jeg er 32 år, og har tre barn. Jeg og samboer har bestemt oss for å prøve på nummer 4. Vi har to som går på skole,  og en som fortsatt går i barnehage. Akkurat nå tenker vi å prøve max 1 år.  Alle tre gangene har jeg blitt gravid, veldig fort. Jeg har ikke erfaring med temperatur, eggløsningstester ol.  I følge en app jeg nettopp har lastet ned hadde jeg EL 19.09, og jeg er i pp2.  Jeg har bestilt graviditetstester på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PP2 -Dpo 2 - Da har jeg flyttet EL en dag frem til 20.09, ikm er 5.10. Jeg er ikke glad i denne tiden imellom EL og IKM. For det første så føler man på alt som kan være noe som helst i kroppen.  Igår kveld hadde jeg vondt I nedre del av magen type luftsmerter uten luft. Idag har jeg hatt vondt I korsryggen.  Google meg rundt på nett om all type gravid ting. Lurer på om jeg skal strikke noe baby ting eller kanskje tiden går saktere da.  Hva gjør folk når de venter på å teste tru.. ja masse tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg vil gjerne føle deg her, jeg. Masse lykke til i DPO-land. Prøv å ikke tenk så mye på prøvingen, selv om det er lettere sagt enn gjort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

:vinke:

Jeg vil gjerne føle deg her, jeg. Masse lykke til i DPO-land. Prøv å ikke tenk så mye på prøvingen, selv om det er lettere sagt enn gjort :ler:

Supert velkommen. Dagene vil gå fort trur jeg frem til mandag. Da har jeg litt alene tid igjen😅  kan jeg begynne å teste onsdag tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 22.9.2021 den 21.47):

Nja,  kan jo men anbefaler å vente til 12 DPO hvertfall. Så kjedelig med de skuffelsene   :sukk:

Jeg blir gal av å ikke vite 😅 jeg er bedt ut på en reise i oktober. Drar ikke om jeg får positiv test. Vet du hvem av appene som stemmer mest angående eggløsning. Jeg har lastet ned FLO, da er jeg på dpo 3. Så lastet jeg ned premom, den sier jeg har EL idag.  Jeg har ikke eggløsningstester

Endret av Morsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DPO-3- Hatt en rolig formiddag , med soving og litt husarbeid. Føler meg ikke helt i topp form, trøtt, luft i magen, og sure oppstøtt. Men sånn blir det ofte når jeg har fri. Håret står til alle kanter, kosebukse og kose genser.  Men nå må jeg hoppe I dusjen, og begynne dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO- 4 FLO/ DPO1 PREGMOM- litt forvirret med to apper. Igår fikk jeg melding om graviditetstester på vei. Gleder meg til uka 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO -5 - jeg har vært ekstremt trøtt idag. Nå er jeg ferdig med et par baby sokker.

20210925_220435.jpg

Endret av Morsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsol skrev (1 time siden):

DPO -5 - jeg har vært ekstremt trøtt idag. Nå er jeg ferdig med et par baby sokker.

20210925_220435.jpg

De var søte 😄 Hvor lang tid brukte du på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (11 timer siden):

De var søte 😄 Hvor lang tid brukte du på de?

Takk :)Jeg bruker å strikke på kvelden, vet ikke helt tid. Men tok 1 kveld + litt av den andre kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO- 7 Nå begynner jeg å bli utålmodig. Tilfeldigvis skulle jeg innom apoteket idag, da kunne jeg ikke motstå å kjøpe rfsu test ofte.  Det var ikke overraskende at den ble negativ 😅20210927_144502.thumb.jpg.b3b94fde374380aea996f4c91796f92f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 8- jeg har vært sinnsykt trøtt de siste dagene. Prøvde å ta temp 37.5, og fått det inn på kartet. Negativ test idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DPO 10-  jeg har prøvd mange forskjellige tester ingen positive ennå.  Men jeg har ømme bryster og murringer i kors ryggen. Jeg er sikker på en positiv test snart. Jeg er litt tvilsom på EL. Om det var mandag,  tirsdag, onsdag eller torsdag. Forrige uke😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er enda en som prøver på nr 4. Ser også at vi er like gamle. Kjempegøy! Lykke til videre! Disse dagene her er seige 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja, nå fikk jeg positiv digital 1-2 uker 😊  så da får vi se om det sitter.  Jeg er usikker på dpo da appene mine ikke samsvarer. Men jeg trur jeg har ikm om 6 dager. Jeg tok en annen test i dag også20211001_140644.thumb.jpg.b95ade57bd90e988c8269629c40f2adb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommerfuul skrev (5 timer siden):

Så gøy at det er enda en som prøver på nr 4. Ser også at vi er like gamle. Kjempegøy! Lykke til videre! Disse dagene her er seige 🤞🏻🤞🏻

Krysser fingrene for dere og🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsol skrev (4 minutter siden):

Hei. Ja, nå fikk jeg positiv digital 1-2 uker 😊  så da får vi se om det sitter.  Jeg er usikker på dpo da appene mine ikke samsvarer. Men jeg trur jeg har ikm om 6 dager. Jeg tok en annen test i dag også20211001_140644.thumb.jpg.b95ade57bd90e988c8269629c40f2adb.jpg

Ja, det gikk jo fort :ler: Gratulerer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Ja, det gikk jo fort :ler: Gratulerer 

Tusen takk. Jeg skrev i innlegget at det bruker å gå fort😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...