Gå til innhold

Overnatting date, gjesterom ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Korte trekk: Jeg 32, han 36. Kontakt via tinder. Bor 1,5t fra hverandre.

Møttes til første date for å gå en tur, hilset på og pratet litt. Kort møte, kanskje 45 min.

Andre date, gikk en litt lengre tur. Hadde med niste. 

Så avsluttet jeg det hele, følte det ble vanskelig å date noen 1,5t borte. Upraktisk og følte vi hadde lite kjemi. Han skjønner det.

Etter en stund kjenner jeg at jeg angrer litt. Og jeg tar kontakt igjen for å høre om han enda er intr og vil møtes. Ja det vil han. 

Pga litt vanskelig timeplan akkurat nå har vi begge noen planer førstkommende helg, men treffes neste helg. Han kommer til meg, og sier han tenkte å sjekke inn på hotell. Jeg sier at jeg har gjesterom. Ok..

Nå blir jeg litt usikker.. Blir rart å sende han på gjesterom, men også rart å legge opp til å sove sammen ? Æsj for en teit situasjon jeg har satt meg i.. 

Anonymkode: 21ba9...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vært på to relativt korte dater. La han bo på hotell, så slipper dere presset og kan se an situasjonen som den kommer, både mtp sex/soving og å skulle tilbringe hver time av døgnet sammen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

følte vi hadde lite kjemi.

Og likevel vurderer du om han skal sove i samme hus som deg? Send han på hotell.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Korte trekk: Jeg 32, han 36. Kontakt via tinder. Bor 1,5t fra hverandre.

Møttes til første date for å gå en tur, hilset på og pratet litt. Kort møte, kanskje 45 min.

Andre date, gikk en litt lengre tur. Hadde med niste. 

Så avsluttet jeg det hele, følte det ble vanskelig å date noen 1,5t borte. Upraktisk og følte vi hadde lite kjemi. Han skjønner det.

Etter en stund kjenner jeg at jeg angrer litt. Og jeg tar kontakt igjen for å høre om han enda er intr og vil møtes. Ja det vil han. 

Pga litt vanskelig timeplan akkurat nå har vi begge noen planer førstkommende helg, men treffes neste helg. Han kommer til meg, og sier han tenkte å sjekke inn på hotell. Jeg sier at jeg har gjesterom. Ok..

Nå blir jeg litt usikker.. Blir rart å sende han på gjesterom, men også rart å legge opp til å sove sammen ? Æsj for en teit situasjon jeg har satt meg i.. 

Jeg hadde nok stått over denne daten hvis det ikke var så mye der liksom.

Dog hjemmedate så sover hun i min seng ved siden av meg. Men det er opp til henne om det skal bli noe. Jeg åpner aldri ballet her. Noen ganger blir det ingenting og vi ligger der bare å prater og sover mens andre ganger starter hun med å ta på meg. Jeg synes det er en grei løsning egentlig.

Jeg har opplevd å få kjeft på morgenen at jeg ikke hadde klådd da hun åpenbart hadde lyst, men jeg fortalte at dette ikke var avtalen. 

Skrevet

Ville sendt han på hotell. 

Skrevet

Ts igjen.. 

Ja greia er vel at jeg ved litt ettertanke tror at han bare er veldig sjenert. Og at det medførte at jeg følte det var lite kjemi. Jeg er nok litt mer utgående og bablende enn han. Mens han er ganske stiv og ordentlig i person dog flørtende på melding. Som er helt normalt altså, men jeg er nok mer åpen enn hva jeg tolker han å være. Sliter litt med at han er lukket, men tenkte litt at med en hjemmebane og overnatting så ville det løse seg kanskje. 

Noe han er veldig på.. bare i person opplevde jeg han som litt lukket og vennskapelig. Ikke mye latter og tøys og tull f.eks. Men er litt mer av det på melding. Så i mitt hode tenkte jeg at ved flere timer sammen og hjemmedate var der lettere å løsne. Men ja. Faren er jo absolutt at det virkelig er null kjemi, og da kan det bli laaaaaaange drøye timer. 

Fillern. Nå blir jeg jammen litt usikker 🤔

Hilsen TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...