AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Jeg må slutte å røyke. Har ikke røykt så veldig lenge denne gang. Har sluttet før og var borte lenge, men begynt igjen. Skal slutte i dag. Men finnes det noe som kan hjelpe meg for å lykkes. Skal opereres, så motivasjonen er på plass. Trenger bare noe som kan dempe suget. Alle tips mottas med takk! Anonymkode: cdc72...e23
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Hold deg unna sukker, det hjelper mye. Anonymkode: 745e8...a90
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Les Endelig ikke-røyker av Allan Carr! Anonymkode: a17ef...04a 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Jeg er selv igjen i gang med røykeslutt. For min del og sikkert andre sin del er røyking todelt: fysisk og psykisk. For den fysiske delen bruker jeg røykeplaster og det fungerer utmerket mot nikotin suget. Psykisk del for meg er å endre røykevanene. Utsette sigarettene jeg har lyst å ta. Jeg har også vaper med ulike juicer, men synes ikke det er det helt store. Røykeslutt boken som nevnt over har jeg også lest flere ganger, men det fungerte ikke for meg. Tror du må prøve deg frem ts, men jeg anbefaler på det sterkeste nikotin plaster. Lykke til med kommende operasjon ☺️ Anonymkode: 9ec6a...06a 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Bruk trangen til å putte noe i munnen til og tjene noen ekstra kroner, altså prostitusjon. Takk meg senere Anonymkode: fbdc0...14b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er selv igjen i gang med røykeslutt. For min del og sikkert andre sin del er røyking todelt: fysisk og psykisk. For den fysiske delen bruker jeg røykeplaster og det fungerer utmerket mot nikotin suget. Psykisk del for meg er å endre røykevanene. Utsette sigarettene jeg har lyst å ta. Jeg har også vaper med ulike juicer, men synes ikke det er det helt store. Røykeslutt boken som nevnt over har jeg også lest flere ganger, men det fungerte ikke for meg. Tror du må prøve deg frem ts, men jeg anbefaler på det sterkeste nikotin plaster. Lykke til med kommende operasjon ☺️ Anonymkode: 9ec6a...06a Takk for gode råd. 👍 Har lurt på plaster, men usikker på om det funker. Skal teste det ut. Det er mest suget jeg trenger å dempe. Røykevaner er ikke fullt så godt etablert, så det tror jeg går fint. Det er suget det er verst med. Anonymkode: cdc72...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå