AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Del Skrevet 21. september 2021 har siste dagene prøvd å gå så fort jeg greier opp en bakke ( tar 20 min) Føler dette er veldig effektivt for å komme i form...føler meg veldig "trent" etterpå...har du erfaring? Anonymkode: a521e...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Del Skrevet 21. september 2021 Effektivt mot hva? Anonymkode: bec29...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Del Skrevet 21. september 2021 Generelt er motbakke bra for å forbedre kondisjon ja. Hvor mye som må til er selvsagt avhengig av utgangspunktet ditt. Det høres ut som du er utrent, og da vil jevnlige turer opp denne bakken gjøre en forskjell. Etterhvert kan du ta to turer opp hver gang. Men man blir ikke godt trent på noen dager, det er et langtidsprosjekt. Anonymkode: 16b60...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Generelt er motbakke bra for å forbedre kondisjon ja. Hvor mye som må til er selvsagt avhengig av utgangspunktet ditt. Det høres ut som du er utrent, og da vil jevnlige turer opp denne bakken gjøre en forskjell. Etterhvert kan du ta to turer opp hver gang. Men man blir ikke godt trent på noen dager, det er et langtidsprosjekt. Anonymkode: 16b60...286 takk for svar. Er ikke utrent...men er mest vant med løpeturer,gåturer,svømming....ikke motbakke.ts Anonymkode: a521e...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Del Skrevet 21. september 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Effektivt mot hva? Anonymkode: bec29...888 16 minutter siden, AnonymBruker said: har siste dagene prøvd å gå så fort jeg greier opp en bakke ( tar 20 min) Føler dette er veldig effektivt for å komme i form...føler meg veldig "trent" etterpå...har du erfaring? Anonymkode: a521e...138 Anonymkode: 43727...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg har løpt/gått en del på mølla med maks stigning, og det ga fort resultater for både kondis, rumpe og lår/legger. Anonymkode: f18ba...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 21. september 2021 #7 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): har siste dagene prøvd å gå så fort jeg greier opp en bakke ( tar 20 min) Føler dette er veldig effektivt for å komme i form...føler meg veldig "trent" etterpå...har du erfaring? Anonymkode: a521e...138 Å få pulsen opp er det vesentlige, så det vil funke hvis det er tilfellet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 21. september 2021 #8 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): har siste dagene prøvd å gå så fort jeg greier opp en bakke ( tar 20 min) Føler dette er veldig effektivt for å komme i form...føler meg veldig "trent" etterpå...har du erfaring? Anonymkode: a521e...138 Skiløpere trener mye etter disse prinsippene. Men alt avhenger på hva du skal bli god til. Jon Tvedt sa i sin tid at han klarte ikke å holde følge med martonløpere etter veien, men i bakkene så var det motsatt. Der klarte ikke de å holde følge. Han hadde oksygenopptaket, men ikke optimalt løpesteg. Det samme gjelder skiløpere. De er gode i bakkene mens de faller igjennom på bane og gateløp pga. dårligere løpesteg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. oktober 2021 #9 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 11.43): har siste dagene prøvd å gå så fort jeg greier opp en bakke ( tar 20 min) Føler dette er veldig effektivt for å komme i form...føler meg veldig "trent" etterpå...har du erfaring? Anonymkode: a521e...138 Jeg har en 10-minuttersstigning jeg sykler hardt til jobb et par ganger i uka. Er godt fornøyd med framgangen. I tillegg til oppoverbakken har jeg også 35 minutter lettere/flatt (og lettere reise hjem). Muligens 30 sekunder av disse 10 minuttene er jeg over smertegrensa. Endret 5. oktober 2021 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå