Devana Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Jeg har tenkt til å få klippet håret, ikke farge. Men...Hva er vanlig pris å betale? Må ha en liten oversikt, siden jeg ikke har en haug med penger
lille my Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 hvamed å finne en salong som søker hårmodeller da? da klipper mennesker som er under opplæreing deg, menst sjefen holder et øye med det hele. de har kansje ikkje mulighet for at du velger frisyre helt selv, men de skall sammråde om en frisyre de mener vill passe til deg..... jeg har mettopp gjordt det, og ble kjempefornøgd....... HELT gratis
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Normalt sett betaler jeg 550 kroner. Jeg har en litt avansert klipp, kort hår, og går til en relativt dyr salong der frisørene reiser til London flere ganger i året (og det må kundene betale for). Jeg er kjempefornøyd. Jeg vil nok tippe at det er vanskelig å komme noe særlig under 350-400 for klipp.
Impala Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Jeg betaler rundt 300 kr for klipp. Syns ikke det er ille i det hele tatt
-Fisken- Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Jeg går til en frisør som har egen salong hjemme. Betaler 150 kr for klipp.
Søtpotita Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Eg betalar i underkant av 300 kroner, men då får eg ikkje akkurat nokon eksperimentell hårklipp. Men det er ok
Tosca Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Jeg betaler kr 380 for en helt vanlig klipp. Der jeg gikk før betalte jeg kr 450 for samme jobben. Jeg er like fornøyd der jeg går nå, så hvorfor betale mer enn nødvendig sier nå jeg.
En som vet Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Tror jeg betaler i underkant av 400 kr. Og jeg blir alltid kjempe fornøyd! Men der jeg gikk før betalte jeg rundt 500 kr. Tror det er viktig å ikke tenke pris, men hvor fornøyd du blir. Det er ikke verdt det å betale mindre, når du kunne blitt dobbelt så fornøyd for bare 50 kr ekstra! Man må bare prøve seg fram til man finner en frisør man liker
Gjest Chica Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 310kr. Frisøren kjenner håret mitt og jeg får en klipp jeg er fornøyd med. Det som koster er stripene og produktene jeg blir fristet til å kjøpe...
smil Skrevet 29. september 2005 #12 Skrevet 29. september 2005 Tror det er viktig å ikke tenke pris, men hvor fornøyd du blir. Det er ikke verdt det å betale mindre, når du kunne blitt dobbelt så fornøyd for bare 50 kr ekstra! Man må bare prøve seg fram til man finner en frisør man liker ← Det har du rett i! 50 kr er ikke så stor forskjell. Ikke 100 heller for den del...
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #13 Skrevet 29. september 2005 Jeg betaler rundt 400 kr for vask og klipp!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #14 Skrevet 29. september 2005 betaler 250 kroner. det er nok best å dra til sånne små salonger, der er alt billigere og de er som regel mye flinkere. sånne idiotiske kjede frisører er jo svin dyre. der kan en klipp koste over 500 kroner.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #15 Skrevet 29. september 2005 Hvorfor tar dere med vask? Jeg sier alltid nei til alt annet enn selve klippen (også styling!) for det koster ekstra. Jeg vil ikke betale for mer enn akkurat det jeg trenger, nemlig klippen. Vakse og style gjør jeg heller gratis selv!!
-Fisken- Skrevet 29. september 2005 #16 Skrevet 29. september 2005 Hvorfor tar dere med vask? Jeg sier alltid nei til alt annet enn selve klippen (også styling!) for det koster ekstra. Jeg vil ikke betale for mer enn akkurat det jeg trenger, nemlig klippen. Vakse og style gjør jeg heller gratis selv!! ← Jeg er nokså enig med deg, men en gang i blandt er det utrolig deilig å ta med vask da. Herlig å bli vasket håret på, samtidig som mange frisører masserer hodebunnen. Mmmmm
Gjest Liz2005 Skrevet 29. september 2005 #17 Skrevet 29. september 2005 Betaler 200kr for klipp i en liten salong i Oslo. Ikke noen avansert klipp her i gården hell. Får med vask gratis da jeg kjenner denne dama litt, kjempedeilig med litt hodebunnsmassasje!
En som vet Skrevet 29. september 2005 #18 Skrevet 29. september 2005 Hvorfor tar dere med vask? Jeg sier alltid nei til alt annet enn selve klippen (også styling!) for det koster ekstra. Jeg vil ikke betale for mer enn akkurat det jeg trenger, nemlig klippen. Vakse og style gjør jeg heller gratis selv!! ← Jeg gjør det "just for the pleasure" Elsker å bli dillet med! Må jo unne seg det og en gang i mellom!
4barn Skrevet 29. september 2005 #19 Skrevet 29. september 2005 Jeg pleier å betale nesten 500,- for klipp og vask der jeg klipper meg.
Smørblomsten Skrevet 29. september 2005 #20 Skrevet 29. september 2005 Siden jeg kjenner frisøren etter hvert, så får jeg en veldig OK pris: For 2 dgr siden betalte jeg bare 480 kr for klipp, vask, styling og 2 stk hårfarger i håret Jeg er ganske sikker på at f.eks Adam&Eva eller Nikita skulle hatt det tredobbelte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå