Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Hvilke busser går forbi ikea, uten ikea-bussen?
Gjest Gjesteline Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 402 ihvertfall (til/fra Lillestrøm og Brånåsen). En rød en også, tror jeg, men husker ikke hvilken...
Malama Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Spørs litt HVILKEN IKEA du snakker om da... Det er het andre busser til IKEA i Bergen enn til IKEA Oslo, og er det ikke tom TO ikea i Oslo?
LilleBille Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Spørs litt HVILKEN IKEA du snakker om da... Det er het andre busser til IKEA i Bergen enn til IKEA Oslo, og er det ikke tom TO ikea i Oslo? ← Bergen, Stavanger, Trondheim, Oslo og Slependen .. opplagt veldig forskjellige busser ja
MiniMjau Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 hihihihihi! :-) ja, 402 går ihvertfall til Ikea på furuset. Det er den ikea'en som er IKEA da? eller?
Arkana Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Det er den ikea'en som er IKEA da? eller? ← Er den det? IKEA Slependen (som er den beste etter min mening) var den først IKEA i Norge, kom flere tiår før noen av de andre. I tillegg er den større enn Furuset og blir snart størst i hele Norge.
Malama Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Og for meg er det Ikea i Bergen som er IKEA'n, selvsagt... siden det er her jeg bor, og aldri har vært på de andre steder i landet.
LilleBille Skrevet 28. september 2005 #8 Skrevet 28. september 2005 Er den det? IKEA Slependen (som er den beste etter min mening) var den først IKEA i Norge, kom flere tiår før noen av de andre. I tillegg er den større enn Furuset og blir snart størst i hele Norge. ← det er den på Slependen som er IKEA ...
Apple- Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Jeg tenkte også automatisk på Furuseth da jeg leste innlegget!
Arwen Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Jeg tenkte også automatisk på Furuseth da jeg leste innlegget! ← Jeg også :ler. Furuset skrives uten h forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå