Gå til innhold

busser til ikea

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesteline
Skrevet

402 ihvertfall (til/fra Lillestrøm og Brånåsen). En rød en også, tror jeg, men husker ikke hvilken...

Skrevet

Spørs litt HVILKEN IKEA du snakker om da...

Det er het andre busser til IKEA i Bergen enn til IKEA Oslo, og er det ikke tom TO ikea i Oslo?

Skrevet
Spørs litt HVILKEN IKEA du snakker om da...

Det er het andre busser til IKEA i Bergen enn til IKEA Oslo, og er det ikke tom TO ikea i Oslo?

Bergen, Stavanger, Trondheim, Oslo og Slependen .. opplagt veldig forskjellige busser ja :ler:

Skrevet

hihihihihi! :-) ja, 402 går ihvertfall til Ikea på furuset. Det er den ikea'en som er IKEA da? eller?

Skrevet
Det er den ikea'en som er IKEA da? eller?

Er den det? IKEA Slependen (som er den beste etter min mening) var den først IKEA i Norge, kom flere tiår før noen av de andre. I tillegg er den større enn Furuset og blir snart størst i hele Norge.

Skrevet

Og for meg er det Ikea i Bergen som er IKEA'n, selvsagt... siden det er her jeg bor, og aldri har vært på de andre steder i landet. :)

Skrevet
Er den det? IKEA Slependen (som er den beste etter min mening) var den først IKEA i Norge, kom flere tiår før noen av de andre. I tillegg er den større enn Furuset og blir snart størst i hele Norge.

:Nikke: det er den på Slependen som er IKEA ...

Skrevet

:ler:

Jeg tenkte også automatisk på Furuseth da jeg leste innlegget! :sjenert:

Skrevet
:ler:

Jeg tenkte også automatisk på Furuseth da jeg leste innlegget! :sjenert:

Jeg også :ler.

Furuset skrives uten h forresten. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...