Gå til innhold

Herpes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.
Jeg fikk nettopp et kraftig førstegangs utbrudd med herpes( i underlivet)har vert sammen med kjæresten min i 7 månder. Spørsmålet mitt er, har han vert utro? Eller er det noe som ligger i kroppen  og kan bli trigget? Jeg ba han sjekke seg samtidig, men legen kunne ikke finne noe på han.

Anonymkode: edeec...f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei.
Jeg fikk nettopp et kraftig førstegangs utbrudd med herpes( i underlivet)har vert sammen med kjæresten min i 7 månder. Spørsmålet mitt er, har han vert utro? Eller er det noe som ligger i kroppen  og kan bli trigget? Jeg ba han sjekke seg samtidig, men legen kunne ikke finne noe på han.

Som jeg har forstått det så er det et virus du kan ha blitt smittet av for lenge siden, men at du først får utbrudd nå. Om jeg skjønner det rett har egentlig typ 80% av alle seksuelle aktive herpesviruset, men ikke alle får utbrudd. Så det er mulig at du har blitt smittet for lenge siden av en annen partner, eller at kjæresten din har smittet deg med noe som som ikke han fikk utbrudd av, men som du fikk utbrudd av. Jeg er ikke en sikker kilde, men du kan jo google litt på temaet, tror det finnes veldig mange som har skrevet om akkurat dette. 

Anonymkode: f1a8a...bc6

Skrevet

De fleste som har det har ikke symptomer, så din kjæreste kan ha det og kan ha smittet deg uten at dere har vist om det. Man er ikke smittsom hele tiden, men når viruset drar opp på overflaten.

Anonymkode: 20874...771

• Liker 1
Skrevet

Ok🤔 synes bare det var rart å få utbrudd etter så lang tid sammen..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok🤔 synes bare det var rart å få utbrudd etter så lang tid sammen..

Han kan ta blodprøver for å se om han har viruset i kroppen.. 

Anonymkode: 9235d...eb7

Skrevet

Hvis han har hatt forskjølelsessår på munnen, eller bare tørr hud og sår og gått ned på deg så kan du bli smittet slik

Anonymkode: 29755...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...