Gå til innhold

oppvokst i ett alkoholisert hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har gjort stor skade. Jeg i stormen og var alltid uskyldig. Beklagelig startet da jeg var spedbarn. Savnet var at det kom ett menneske inn i livet mitt som betydde noe... jeg savner fortsatt er den personen. 

Men det beklagelige nå er at jeg ikke finner en tilhørighet der jeg kan si der eller her vil jeg bo. Mange ganger tenkte jeg hva var det jeg skulle gjort annerledes langt tidligere, men jeg var og ble fanget, inntil rev meg løs og flyttet langt vekk... men kom til ett samfunn der ingen brydde seg om hverandre... da forsterket jo alt det jeg hadde erfart langt mer... 

Har du fått relasjon inn i livet ditt som betyr noe for deg, og har du funnet ett sted som du kan si her trives jeg å bo? Hvordan ble jobb tilrettelagt for deg?

Anonymkode: 90473...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke rart at dette har vært vanskelig for deg. Bra du er kommet deg bort. Folk er folk uansett hvor du bor. 
hva jobber du med? Studerer du? 
det tar tid å bygge relasjoner. Hva med å bli med i en treningsgruppe, noe frivillig arbeid, turgruppe etc. en må begynne et sted. På jobb og studier blir en også kjent 

Anonymkode: d8177...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...