AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Hei, jeg var nettopp fyllt 14 år da jeg var i Spania og ble voldtatt av en som var 5 år eldre enn meg... etter det ble jeg gravid....men jeg tok abort noe som var helt forferdelig... Jeg lurer på er om jeg tok det rette valget? Jeg er 18 i dag og tenker på det ofte. Anonymkode: 7649a...789
SlemUlv Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Kun du vet om du tok rett valg for deg.
Bos43 Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Du var alt for ung til å bli mamma. Du gjorde rett i å ikke bære det frem. Bra valg! 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 For en vanskelig situasjon for deg💗 Det hadde ikke vert lett å bære frem barnet etter en slik traumatisk opplevelse og i tillegg bare 14 år💔 Jeg tror det er ganske vanlig å tenke på hva som kunne vert om du hadde valgt annerledes i din situasjon uten at det betyr at du valgte feil.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 Eg syns du skal snakke med nokon om det og få hjelp til å bearbeide det, siden du spør om det var det rette valget ❤️ Anonymkode: 0eb67...a7f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå