AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Del Skrevet 20. september 2021 Trener aldri styrke...men har lyst å begynne. Studio er IKKE noe for meg...noen med tips om en god og lett video for ei voksen dame? Anonymkode: 3d267...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 20. september 2021 #2 Del Skrevet 20. september 2021 Har ikke noen video her og nå, men det ligger mye på YouTube om du søker på "Workout home" eller noe. Om du kjøper en yogamatte, et par manualer, en kettlebell og kanskje en strikk får du gjort veldig mye hjemme :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Del Skrevet 20. september 2021 Fuckman1983 skrev (4 minutter siden): Har ikke noen video her og nå, men det ligger mye på YouTube om du søker på "Workout home" eller noe. Om du kjøper en yogamatte, et par manualer, en kettlebell og kanskje en strikk får du gjort veldig mye hjemme takk for tips...:) skal sjekke ut....ts Anonymkode: 3d267...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 20. september 2021 #4 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): takk for tips...:) skal sjekke ut....ts Anonymkode: 3d267...750 Gjør det. Etter hvert som du blir flinkere trenger du heller ikke å se på disse videoene mens du trenger. Jeg pleier selv å se podcast, nyheter eller noe annet mens jeg trener. Da går tiden fortere og jeg trenger ofte lenger enn planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Del Skrevet 21. september 2021 Madfit liker jeg, hun er på youtube Anonymkode: 2fee8...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Del Skrevet 21. september 2021 Funkygine! Hun har akkurat delt en del 10 min videoer på bloggen, veldig greit, for du har «alltid» tid til 10 min før du uansett skal i dusjen. Anonymkode: 726f8...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg liker veldig godt treningsfrue på Instagram. Anbefaler innkjøp av en kettlebell, hun har veldig fine fullkropps-øvelser med kettlebell 😃 Anonymkode: f4acb...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Del Skrevet 21. september 2021 test ut appen "fifty". da velger du hvilken type trening, så hvor lenge. du kan velge med eller uten apparater. appen viser øvelsene og lager et program. det noe er betaling, men vanlig for hele kroppen, overkropp, rumpe/Lår er gratis. finner du noe på nett kan du også lage ditt eget program. brukt den masse under korona nå hvor jeg ikke har gått på senter, og veldig fin når jeg ikke orker å være så kreativ med øvelser Anonymkode: e6ca1...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Del Skrevet 21. september 2021 Peter carvell på youtube Anonymkode: f972f...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 21. september 2021 #10 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 14.45): Trener aldri styrke...men har lyst å begynne. Studio er IKKE noe for meg...noen med tips om en god og lett video for ei voksen dame? Anonymkode: 3d267...750 Funkygine har masse tips på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå