Gå til innhold

Pink - Missundaztood


Catzy

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt det nyeste albumet til Pink? Hører på det nå, og jeg liker det! Syntes den forrige plata ble litt kjedelig, med mange like sanger. Nå har hun gått over til en mer rock/pop enn R&B-stil. Innholdet i sangene er fremdeles mye selvopplevde kjipe ting, men soundet er kulere nå.

Og så er det et par skikkelig kule partylåter, som "Get the party started" (spilles masse på radio) og "Respect".

Noen som har hørt på og er enige eller uenige?

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har både den gamle og nye cd'en til Pink, liker begge to. Den siste er vel litt mer tøff og rocka..det som er så bra med Pink, er at hu har litt bein i nesa og tæl (har i allfall det inntrykket) i motsetning til mange av de "nikkedukkene" i dag...

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusom? Eh? Neida!

Det er liksom ikke helt min type musikk i utgangspunktet, men jeg digger det siste albumet hennes. Lett blanding av kule partylåter og litt mer utleverende låter, som får Alanis Morisettte til å høres ut til å ha et ganske trygt og behagelig liv. Ikke akkurat toppen av nyskapende pop eller rock, men kult.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trodde dette var et party-album, og jeg ble så kjempeskuffa da jeg kjøpte det!!! Angrer big time, det er jo nesten bare suppe-musikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Siste anonyme:

Det er derfor man har muligheten til å lytte til cd`en i butikken før man kjøper.....

For å unngå å angre.

Kanskje noe du kommer til å gjøre neste gang?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...