Gå til innhold

Ødela bryllupsdagen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann giftet oss i sommer. Min mann er afrikansk og fra Amerika. Noe som ikke var godt likt hos alle i familien min. Han er verdens snilleste og er en godt utdannet mann med 2 barn fra før. Og vi har et barn på vei (7mnd). jeg og lillesøsteren min på 30 har hatt et av og på forhold. Siden hun ikke likte mannen min, det samme gjorde ikke søstra mi sin mann eller min far. Uansett under bryllupsfesten ble det ikke servert noe alkohol siden bare så det er sagt. Søstra mi hadde fortalt pappaen min masse stygge ting som ikke var sant om mannen min. At han slo meg, bare brukte meg, og ikke elsket meg. Og faren og altra min begynte å kjefte på mannen min foran alle de 50 gjestene. Og jeg sprang inn på do å hylgråt mens min mor og tante prøvde å hjelpe meg. Da min mor konfronterte søsteren min begynte mannen hennes og blande seg og slo til moren min! det hele eskalerte så vanvittig og det var så trist hele greia.. har ikke hatt noe kontakt med søstra mi etter det skjedde. Og det er så respektløst syns jeg at noen skal gjøre noe sånt, særlig på bryllupsdagen. 

Anonymkode: e6ebc...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig leit at du har en søster som ikke evner å oppføre seg som folk. Kan det hende at en det av det hun sa om din mann egentlig handlet om hennes egen mann?

Anonymkode: 82d64...113

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (Akkurat nå):

For en gangs skyld håper jeg faktisk at dette er en trolletråd...

Hva mener du? Desverre skjedde dette faktisk

Anonymkode: e6ebc...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og min mann giftet oss i sommer. Min mann er afrikansk og fra Amerika. Noe som ikke var godt likt hos alle i familien min. Han er verdens snilleste og er en godt utdannet mann med 2 barn fra før. Og vi har et barn på vei (7mnd). jeg og lillesøsteren min på 30 har hatt et av og på forhold. Siden hun ikke likte mannen min, det samme gjorde ikke søstra mi sin mann eller min far. Uansett under bryllupsfesten ble det ikke servert noe alkohol siden bare så det er sagt. Søstra mi hadde fortalt pappaen min masse stygge ting som ikke var sant om mannen min. At han slo meg, bare brukte meg, og ikke elsket meg. Og faren og altra min begynte å kjefte på mannen min foran alle de 50 gjestene. Og jeg sprang inn på do å hylgråt mens min mor og tante prøvde å hjelpe meg. Da min mor konfronterte søsteren min begynte mannen hennes og blande seg og slo til moren min! det hele eskalerte så vanvittig og det var så trist hele greia.. har ikke hatt noe kontakt med søstra mi etter det skjedde. Og det er så respektløst syns jeg at noen skal gjøre noe sånt, særlig på bryllupsdagen. 

Anonymkode: e6ebc...e33

hva har dette å si ? hvorfor skal kvinner på død og liv hver gang nevne hva mannen/daten eller kjæresten jobber med eller hva status han har når det overhodet ikke er relevandt til saken?

dere status jagere er patetiske

Anonymkode: 197d8...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig leit at du har en søster som ikke evner å oppføre seg som folk. Kan det hende at en det av det hun sa om din mann egentlig handlet om hennes egen mann?

Anonymkode: 82d64...113

Jeg vet ikke. Men det kan godt hende. Spør du meg er det bare en gjeng med rasister i familien min..

Anonymkode: e6ebc...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? Desverre skjedde dette faktisk

Anonymkode: e6ebc...e33

Jeg mener at det er virkelig synd at noe slikt skulle skje. Derfor håpet jeg at det var tull. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva har dette å si ? hvorfor skal kvinner på død og liv hver gang nevne hva mannen/daten eller kjæresten jobber med eller hva status han har når det overhodet ikke er relevandt til saken?

dere status jagere er patetiske

Anonymkode: 197d8...838

Beklager, var Bare ment til at dere skulle sjønne at jeg ikke giftet meg med «hvem som helst», men en»sikkelig»  mann med god utdanning. lite fritid har du tydeligvis som må på død og liv kommentere på dette

Anonymkode: e6ebc...e33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

hva har dette å si ? hvorfor skal kvinner på død og liv hver gang nevne hva mannen/daten eller kjæresten jobber med eller hva status han har når det overhodet ikke er relevandt til saken?

dere status jagere er patetiske

Anonymkode: 197d8...838

Poenget er at hun giftet seg med en skikkelig mann som har utdanning og jobb, noe som er veldig viktig! Du har tydeligvis hverken utdannelse eller jobb siden du blir misunnelig på de som får til noe. Har du ikke noe konstruktivt å komme med utifra HI så trenger du ikke kommentere! Skjerp deg 

Anonymkode: 62e8a...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...