AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Noen som har hatt cyster i brystene, tatt biopsi og fått dårlig nytt? Anonymkode: 77b67...42a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Ingen erfaringer? Jeg var på brystdiagnostisk senter onsdag forrige uke, tok mammografi, ultralyd og biopsi. Fikk fortalt det ikke var noe å bekymre seg over. Har ikke hørt noe om prøveresultatene enda heller. Regner med om det hadde vært dårlig nytt hadde det gått litt raskere? Anonymkode: 77b67...42a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Tipper at du hadde fått beskjed raskt hvis det var noe bekymringsverdig. Jeg hadde ikke cyste da men et stort fibroadenom. UL, mammografi og biopsi. Endte med operasjon pga. størrelsen. Anonymkode: eda87...81c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 8.56): Tipper at du hadde fått beskjed raskt hvis det var noe bekymringsverdig. Jeg hadde ikke cyste da men et stort fibroadenom. UL, mammografi og biopsi. Endte med operasjon pga. størrelsen. Anonymkode: eda87...81c Takk for svar. Håper operasjonen din var vellykket, og at den ikke kom tilbake 🙏🏻 2 uker siden jeg var inne, ikke hørt et ord. Tror jeg ringer legen imorgen 🤔 Ho som gjorde ultralyden sa det ikke var noe å bekymre seg over, men greit å vite hva det er siden det gjør veldig vondt. Anonymkode: 77b67...42a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Man får beskjed med en gang som regel, hvis de er i tvil kaller de inn til ny time.. ang. Cyste er vel dette væskefylt og derav ikke kreft? Jeg tok mammografi for litt siden etter stærke smerter i det ene brystet over lang tid, er overasket over hvor nedsettende mange kvinner som jobber med slike undersøkelser kan være.. har sliti med søvn og smerte i aktuelt bryst lenge og var drittredd, alikevel fikk jeg høre at jeg tok opp en time for noe som var helt normalt.. altså det er helt normalt å ha stærke smerter i ett bryst hver dag å derav miste søvnen for denne bekymringen.. Anonymkode: 4e251...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Man får beskjed med en gang som regel, hvis de er i tvil kaller de inn til ny time.. ang. Cyste er vel dette væskefylt og derav ikke kreft? Jeg tok mammografi for litt siden etter stærke smerter i det ene brystet over lang tid, er overasket over hvor nedsettende mange kvinner som jobber med slike undersøkelser kan være.. har sliti med søvn og smerte i aktuelt bryst lenge og var drittredd, alikevel fikk jeg høre at jeg tok opp en time for noe som var helt normalt.. altså det er helt normalt å ha stærke smerter i ett bryst hver dag å derav miste søvnen for denne bekymringen.. Anonymkode: 4e251...ff0 Var i utgangspunktet bare mammografi og ultralyd, men dei ønsket å ta biopsi for og være helt sikker. Fikk beskjed at det ikke var noe å uroe seg for, mest sannsynlig cyster. Trist at du hadde en slik ubehagelig opplevelse. Skal ikke være slik. Dersom man mistenker noe, så må man bli tatt på alvor. Jeg har noen kuler, eller vet egentlig ikke hva det er ( derfor sjekk ) som jeg kjenner i det ene brystet. Og det gjør vondt når jeg tar på. Jeg må bare stole på legen og på dei ved brystsenteret, men ønsker jo svar alikevel 🤷🏼♀️ Anonymkode: 77b67...42a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå