Gå til innhold

Angst og løs mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere som sliter med angst problemer med magen? På hvilken måte? Er det alltid eller bare hvis det er noe helt konkret dere gruer dere for?

Anonymkode: a2eaf...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere som sliter med angst problemer med magen? På hvilken måte? Er det alltid eller bare hvis det er noe helt konkret dere gruer dere for?

Ja innimellom. Men dette er mest når det er konkrete ting jeg «angster» for. Ellers også når jeg generelt er i en dårlig periode.

Anonymkode: 26351...f1f

Skrevet

Spyr ved veldig sterk angst 

Skrevet

Angsten og magen går hånd i hånd. Har jeg angst får jeg løs mage, og har jeg løs mage så får jeg angst. Og sånn går det, rundt og rundt. 

Anonymkode: 2b5f2...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Angsten og magen går hånd i hånd. Har jeg angst får jeg løs mage, og har jeg løs mage så får jeg angst. Og sånn går det, rundt og rundt. 

Er det sånn hver dag? Hvor ille blir det?

Skrevet

Absolutt. Hos meg slår det ut ved veldig mye stress eller hvis jeg står i en angstsituasjon. Det slår aldri feil.

Livet blir desverre veldig innskrenka for oss som lever med angst.... Kroppen og symptomene tar helt overhånd!

Anonymkode: ee32e...357

Skrevet

Jeg får gjerne angst-mage når jeg skal rekke noe om morgenen, som feks bussen til universitetet. Jeg sliter ikke med det om jeg tar buss senere på dagen, men det er akkurat som om kroppen takler angsten dårligere om morgenen. Skal jeg ha eksamen kan jeg også være helt trygg på at jeg blir dårlig i magen, noe som igjen forsterker angsten for jeg har ikke tid til å være dårlig.

Anonymkode: a1e0b...aaf

Skrevet

Jeg har en del angst og uro og sliter vanligvis med det motsatte, men er det noe spesifikt jeg gruer og stresser veldig for, så fører det typisk til løs mage.

Anonymkode: 198a3...3de

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det sånn hver dag? Hvor ille blir det?

99% av alle dagene. Blir ille nok til at jeg ikke kan dra hjemmefra i det hele tatt mange dager, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

99% av alle dagene. Blir ille nok til at jeg ikke kan dra hjemmefra i det hele tatt mange dager, 

Åå stakkar💔 jeg er så forferdelig plaget med løs mage som er forferdelig grisete.. har vært sånn i årevis uten at det er funnet noen annen årsak til det, men jeg klarer ikke slå meg til ro med at  det er bare angst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...