Gå til innhold

Romantikk i Paris i november?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg skal til Paris i november.

Kanskje ikke den mest romantiske tiden å reise dit på, men håper det kan gi oss et deilig pusterom i hverdagen likevel.

Alt jeg leser om Paris er å sitte ned på fortauskafeer, slappe av i parker og langs Seinen, men antar at det er i kaldeste laget for dette i november????

Har noen vært der sen høstes før, er jeg takknemmelig for tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der i februar og koset oss skikkelig (og det er kaldere i februar enn i november) Ruslet ute i gatene hånd i hånd og sat inne på kafeer og drakk kaffe osv.. Mmm...

I november var vi i Roma.. Der var det varmt nok til å sitte ute og spise på den tida (for nordmenn på ferie i alle fall ;) )

Skrevet

Ei av mine beste venninner forlovet seg i Paris midt i november for tre år siden. Det var ikke varmt, de hadde med seg jakker og langbukser, men hun sa det var fantastisk. Uteservering var ikke noe problem... De planlegger å reise tilbake i november i år, og anbefaler det på det varmeste. I november er det høst-temperatur i Paris sa hun. Bildene vi har fått sett har også vært flotte, med sol. Ikke så varmt, men det regner jeg med dere vet i og med at det faktisk er november ;)

God tur!

Skrevet

Så lenge dere ikke er uheldige og får regn blir det bra.. Og med regn er det jo ikke utever midt på sommeren en gang, så..

Skrevet

Nå ble jeg beroliget!!

Satser på at vi er heldige med været, og rødvinen kan jo drikkes innendørs også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...