AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg ble sykmeldt før i uka og har fram til i dag hatt det veldig bra. Gode dager og følt at jeg har vært fornøyd og sett mer positivt på fremtiden. I dag er alt mørkt igjen og alt føles så håpløst. Jeg mistrives så sterkt med jobbsituasjonen min, noe som gjør meg deprimert. Jeg er så møkklei jobben, men står fullstendig fast og kommer meg ikke videre. Søker hele tiden på nye jobber, men hører aldri noe. Jeg trenger desperat en ny start. Hatt det slik i flere år, men det er de siste 1-2 åra jeg stadig møter veggen. Går jo med konstant dårlig samvittighet overfor jobben, men jeg takler virkelig ikke å fortsette der lenger. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 14336...8fe
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Jeg håper du føler deg bedre i dag, kanskje du må utvide søket ditt og søke på andre jobber enn du har gjort så langt? I mellomtiden hadde jeg prøvd å fokusere på noe positivt ved jobben for å holde ut, ikke la seg dra ned av det negative og tunge. ❤ Anonymkode: 00b0c...ecb
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Hei. Har du snakket med noen profesjonelle om hva det er som gjør at du ikke trives i jobben? Det er vondt å ha det slik, jeg har vert der og klarte desverre aldri å komme meg tilbake i jobb i det hele tatt så derfor vil jeg råde deg til å ta tak i alt før det går så langt. Bruk syketiden din godt. Anonymkode: 7f2f4...569
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå