Gå til innhold

Podimo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du at mange podcaster nå går over til appen podimo der man må betale 79 kr i mnd for å lytte? 

Anonymkode: 53029...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva synes du at mange podcaster nå går over til appen podimo der man må betale 79 kr i mnd for å lytte? 

Anonymkode: 53029...5d0

Liker det ikke - har droppet mange podcaster pga dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (32 minutter siden):

Liker det ikke - har droppet mange podcaster pga dette.

Enig! Jeg kommer ikke til å kjøpe noe abonnement. Men har jeg forstått det rett i at episodene kommer ut på Spotify osv likevel, bare en uke senere enn på Podimo?

Anonymkode: 53029...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig! Jeg kommer ikke til å kjøpe noe abonnement. Men har jeg forstått det rett i at episodene kommer ut på Spotify osv likevel, bare en uke senere enn på Podimo?

Anonymkode: 53029...5d0

Selvfølgelig er det ikke slik - da hadde jo ingen abonnert på Podmio, men bare ventet til det kom gratis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 13.53):

Enig! Jeg kommer ikke til å kjøpe noe abonnement. Men har jeg forstått det rett i at episodene kommer ut på Spotify osv likevel, bare en uke senere enn på Podimo?

Anonymkode: 53029...5d0

Nei. Bare Lørdagsrådet. 

Anonymkode: 75365...828

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de enda gått over til samme app. Men det er både PodMe og Podimo. Podimo er elendig. Ingenting som er verdt og høre. 

Anonymkode: 75365...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal alle VG podcasene inn på podme? Eller bare virker det sånn?

Anonymkode: 49cd4...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke og har foreløpig ikke droppet det. Jeg hadde hatt lyst til å høre Papaya/gamle Radioresepsjonen, men er ikke betalingsvillig ennå. Jeg hører mest på podcaster i bilen og liker at jeg får liste over alle nye episoder av alle podcastene jeg følger i iPhone-appen. Foreløpig har jeg mer enn nok å høre på helt gratis. Orker ikke å bytte mellom tre-fire ulike apper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på gjerdet selv. Skal ikke utelukke det for alltid, men dropper det enn så lenge.

Så at det var beskjed fra Må på behandling og Topp 3 med Mads og Rasmus da jeg skulle lytte til podcast i dag, om at de går over til podme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Podimo (som overskriften) og PodMe er to forskjellige ting da. 

Anonymkode: 75365...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet PodMe de siste dagene. Elendig utvalg og app. Helt utrolig at Schibstedt tar 79 kr måneden for dette per i dag.

Anonymkode: 39078...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (På 19.9.2021 den 17.53):

Selvfølgelig er det ikke slik - da hadde jo ingen abonnert på Podmio, men bare ventet til det kom gratis...

Vel, ser nå at G-punktet har gitt ut en ny episode på Spotify nå, selv om den poden har flyttet til en av de appene

Anonymkode: 53029...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vel, ser nå at G-punktet har gitt ut en ny episode på Spotify nå, selv om den poden har flyttet til en av de appene

Anonymkode: 53029...5d0

Truecrime-pod'en gir ut fire episoder i måneden - tre av disse med betaling på app, og én på Spotify... Dette er for å tease folk til å ville høre på alt, og dermed tjene mer penger... Tror du virkelig at de gir ut alle episodene gratis, hvis meningen er at de skal tjene penger på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjipt, ettersom jeg betaler for Spotify fordi det har vært genialt både med tanke på musikk og podcaster. Forventer så klart ikke at podcaster er gratis, men som nevnt har jeg lett betalt for spotify og jeg bryr meg ikke om hvorvidt podcasten inneholder reklame eller ei. 

Anonymkode: d63c5...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...