Misko Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Hei. Jeg og samboer skal begynne å prøve nå neste eggløsning. Jeg er på dag to på mensen og pleier som regel å ha veldig kort menstrasjon (4-5 dager). I følge FLO appen, så skal jeg ha eggløsning 3 oktober. Dette blir første gang jeg skal aktivt prøve å få barn, har to fra før med en annen. Har også kjøpt meg eggløsningstester som jeg skal prøve ut, når er det best å prøve ut dem? Har lange sykluser, gjennomsnittet er på 33 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. september 2021 #2 Del Skrevet 21. september 2021 så spennende 🙂 lykke til med prøvetiden. hvis du er tredje okt hadde jeg nok startet å måle fra onsdag neste uke i tilfelle eggløsning er tidligere denne syklusen ta test hver dag, gjerne litt på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 21. september 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2021 stAre skrev (2 timer siden): så spennende 🙂 lykke til med prøvetiden. hvis du er tredje okt hadde jeg nok startet å måle fra onsdag neste uke i tilfelle eggløsning er tidligere denne syklusen ta test hver dag, gjerne litt på ettermiddagen. Takk! Tok faktisk en eggløsningstest nå i kveld, sånn så den ut. Så er noe på vei snart. Den skal vel være like sterk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. september 2021 #4 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) kjenner ikke til Flo appen, men i premom som jeg bruker så tar man bilde av testen. appen ser forskjell i dagene. når man har nådd høy og går ned igjen så skal man ikke teste mer. testen er positiv når begge strekene er like sterke (det appen kan hjelpe til med å se) - dette er nok bare litt utslag siden du har mensen El testene kan jo også slå ut ved graviditet, men siden du har mensen er du sannsynligvis ikke det. Endret 21. september 2021 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 27. september 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2021 Eggløsning til søndag, spent på om det går 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 27. september 2021 #6 Del Skrevet 27. september 2021 (endret) lykke til 😊 jeg vil gjerne følge deg forresten 😊 Vi startet også å prøve nå, selv om vi har hoppet av i svingen lenge. Første EL til denne uken (mensen rett før deg). interessant å følge noen som er i samme PP og omtrent helt likt med El etc 🙂 Endret 27. september 2021 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 28. september 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 28. september 2021 stAre skrev (21 timer siden): lykke til 😊 jeg vil gjerne følge deg forresten 😊 Vi startet også å prøve nå, selv om vi har hoppet av i svingen lenge. Første EL til denne uken (mensen rett før deg). interessant å følge noen som er i samme PP og omtrent helt likt med El etc 🙂 Takk! Hyggelig at du vil følge meg😀 spennende at det er nesten likt, krysser fingrene for at spiren sitter hos dere🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 3. oktober 2021 Eggløsning i dag i følge flo appen, men synes ikke eggløsningstesten var noe særlig positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 3. oktober 2021 #9 Del Skrevet 3. oktober 2021 nei, tror du må vente en dag/to dager til. kanskje du kan ta bilde av testen i Flo appen, så estimerer den verdien? jeg gjør det i premom appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 3. oktober 2021 stAre skrev (10 minutter siden): nei, tror du må vente en dag/to dager til. kanskje du kan ta bilde av testen i Flo appen, så estimerer den verdien? jeg gjør det i premom appen. Det tror jeg også, nei går vist ikke. Har lastet ned premom appen og den mener jeg har eggløsning 7 oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 3. oktober 2021 #11 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) kanskje den viser annerledes siden du har brukt Flo appen og målt mensen litt flere sykluser. viktigste er å tenke at sædceller kan ligge å "vente" flere dager 😊 se bilde på hvordan det ser ut for meg, skanner test på "others" 😊 Endret 3. oktober 2021 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 3. oktober 2021 stAre skrev (54 minutter siden): kanskje den viser annerledes siden du har brukt Flo appen og målt mensen litt flere sykluser. viktigste er å tenke at sædceller kan ligge å "vente" flere dager 😊 se bilde på hvordan det ser ut for meg, skanner test på "others" 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 3. oktober 2021 #13 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) det kommer helt sikkert noe de neste dagene 😊 Endret 3. oktober 2021 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hadde eggløsning i går, 1 dpo nå. Håper det klaffer 🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 8. oktober 2021 #15 Del Skrevet 8. oktober 2021 endelig kom den! 😊 lykke til med ventetiden og håper dagene oppleves raske 🤞 har du noen tanker om å ta test før ikm eller vente til mens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 8. oktober 2021 Takk! Litt usikker på om jeg tar før, blir nok å ta rett føre tenker jeg😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #17 Del Skrevet 12. oktober 2021 Tror ikke jeg ble gravid denne runden her. Kroppen er som vanlig, et helvetes søtsug dager før mensen. DPO 5 i dag. Føler meg også ekstremt oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 17. oktober 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 17. oktober 2021 Følt meg litt rar de siste dagene, så tok en test. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 17. oktober 2021 #19 Del Skrevet 17. oktober 2021 gratulerer så mye! 😊 🌸🎉 Det gikk veldig raskt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 17. oktober 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 17. oktober 2021 stAre skrev (7 timer siden): gratulerer så mye! 😊 🌸🎉 Det gikk veldig raskt! Tusen takk! Ja det gjorde det, så er litt redd for å juble høyt enda. Er bare 4+2 nå😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå