AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #21 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rart. Jeg vet selv at når jeg er full så ser jo jeg om det er en feit dame på 200kg eller en modell jeg kliner med. Mulig dere er helt drita. Anonymkode: b995e...add Det er jo ikke det det går i. Det er jo fordi man er berusa, har det gøy og mister noen hemninger og ikke bryr seg (før dagen derpå). Anonymkode: 20db7...6df 2
Bos43 Skrevet 20. september 2021 #22 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har ingen kontaktinformasjon, men ser nok ho garrantert neste uke. Men jeg vil vel tro at selv om dere er godt berusa, så ser dere forskjell på stygt og pent. Dere går vel ikke bort til en sliten, feit kar og kliner med han, selv med promille i blodet? Anonymkode: b995e...add Ikke vær drita neste gang du ser henne. Vis henne oppmerksomhet og skryt av hvor godt hun kysset….😉
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #23 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tviler jeg på at du er "grisefull". Grisefull i midt hue er når du går og sjonglerer når du står på beina. Ok, da trenger jeg visst ikke å være grisefull engang for å kline med "hvem som helst". Var det det du ville høre? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rart. Jeg vet selv at når jeg er full så ser jo jeg om det er en feit dame på 200kg eller en modell jeg kliner med. Mulig dere er helt drita. Nå må du faktisk bestemme deg, for i mitt hode er helt drita = grisefull, og det har vi jo nettopp avklart at jeg tydeligvis ikke er når jeg kliner med randoms. Anonymkode: 6a2bc...f11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #24 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rart. Jeg vet selv at når jeg er full så ser jo jeg om det er en feit dame på 200kg eller en modell jeg kliner med. Mulig dere er helt drita. Anonymkode: b995e...add Tja… Men mange blir likevel mye styggere når man er blitt edru. Men regner med at det er i fylla du ser henne neste uke også, så da er det vel strengt tatt ikke noe problem? Anonymkode: d1140...16b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #25 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo ikke det det går i. Det er jo fordi man er berusa, har det gøy og mister noen hemninger og ikke bryr seg (før dagen derpå). Anonymkode: 20db7...6df Ja såklart, men det er jo ikke slik at siden man er berusa, så gjør man og sier hva som helst. Man kan jo fremdeles styre seg. Tror du berusa damer helt plutselig kler av seg midt på dansegulvet, siden de er berusa, og mister hemninger? Anonymkode: b995e...add
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #26 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ok, da trenger jeg visst ikke å være grisefull engang for å kline med "hvem som helst". Var det det du ville høre? Nå må du faktisk bestemme deg, for i mitt hode er helt drita = grisefull, og det har vi jo nettopp avklart at jeg tydeligvis ikke er når jeg kliner med randoms. Anonymkode: 6a2bc...f11 Så du kliner med flere, ulike folk på byen, når du er full? Det høres jo absolutt ikke bra ut. Anonymkode: b995e...add
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #27 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja såklart, men det er jo ikke slik at siden man er berusa, så gjør man og sier hva som helst. Man kan jo fremdeles styre seg. Tror du berusa damer helt plutselig kler av seg midt på dansegulvet, siden de er berusa, og mister hemninger? Hvorfor spør du oss når du tydeligvis har alle svarene selv? Ingen kommer til å si at neida, hun var ikke for full, hun liker deg i edru tilstand også. For det er det faktisk ingen andre enn hun selv som vet. Anonymkode: 6a2bc...f11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #28 Skrevet 20. september 2021 Bos43 skrev (18 minutter siden): Ikke vær drita neste gang du ser henne. Vis henne oppmerksomhet og skryt av hvor godt hun kysset….😉 Jeg var ikke drita Men blir overassket om vedkommende ikke likte meg. Jeg vet selv at jeg ser bra ut. Og merkelig at ho bare viet oppmerksomhet til meg gjennom kvelden, blant de andre guttene. For å ikke nevne hvor ofte ho drev å tok meg på tissen. Anonymkode: b995e...add
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #29 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du kliner med flere, ulike folk på byen, når du er full? Det høres jo absolutt ikke bra ut. Joda det går helt fint det. Hender jeg har sex med de også. Anonymkode: 6a2bc...f11 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #30 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja såklart, men det er jo ikke slik at siden man er berusa, så gjør man og sier hva som helst. Man kan jo fremdeles styre seg. Tror du berusa damer helt plutselig kler av seg midt på dansegulvet, siden de er berusa, og mister hemninger? Anonymkode: b995e...add Det er forskjell på å miste noen hemninger og alle hemninger Anonymkode: 20db7...6df
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #31 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor spør du oss når du tydeligvis har alle svarene selv? Ingen kommer til å si at neida, hun var ikke for full, hun liker deg i edru tilstand også. For det er det faktisk ingen andre enn hun selv som vet. Anonymkode: 6a2bc...f11 Nei, sant Men er jo merkelig om en dame, fra første sekund, begynner å snakke med deg og gi deg oppmerksomhet tenker nå jeg. Var jo mange andre gutter der. Itilegg vet jeg jo selv at jeg er kjekk. Anonymkode: b995e...add
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #32 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda det går helt fint det. Hender jeg har sex med de også. Anonymkode: 6a2bc...f11 Hva drar du med deg hjem da? Første du kommer over? Eller har du standard på byen og? Anonymkode: b995e...add
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #33 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva drar du med deg hjem da? Første du kommer over? Eller har du standard på byen og? Standarden synker i alle fall betraktelig i takt med alkoholinntak, det kan vel de fleste som har opplevd ONS skrive under på Anonymkode: 6a2bc...f11 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #34 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Standarden synker i alle fall betraktelig i takt med alkoholinntak, det kan vel de fleste som har opplevd ONS skrive under på Anonymkode: 6a2bc...f11 Selvsagt, men selv da har vi jo alle en viss standard. Du drar deg ikke med en heslig 60-åring på 150kg hjem liksom. Anonymkode: b995e...add
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #35 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt, men selv da har vi jo alle en viss standard. Du drar deg ikke med en heslig 60-åring på 150kg hjem liksom. Nei, men du er vel ikke en heslig 60-åring på 150kg så hva er det du er så redd for? Anonymkode: 6a2bc...f11
Realverdien Skrevet 20. september 2021 #36 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 10.25): Hei! Var på sånn hjemmefest i Oslo igår. Så fort jeg satte meg ned, så hadde jeg en dame interessert i meg, hun var helt vanvittig pen. Jeg er ganske kjekk selv. Uansett, hun var ganske berusa, men klarte jo å snakke. Vi klinte sikkert 10-11 ganger på under 1t. Spørsmålet mitt er da, tror dere hun genuint var intr i meg? Eller er det ølbriller? Dere kliner vel ikke med hva som helst, selv med en veldig høy promille? Anonymkode: b995e...add Hun VAR interessert der og da. Får du kline med'a så fårru også knulle'a. Alt du trenger er å treffe henne igjen med et glass rødvin bak øya, så får du sette staken i henne natta lang om det så er Ave Maria på radioen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå