Egenskap Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg leser det er en del som har fått sputnik vaksine, bl. a i Russland og Ungarn. Hva skjer med dem? Om jeg forstår det riktig så er vaksinen ikke godkjent, og vil sannsynligvis ikke bli godkjent. Har de som har tatt sputnik vaksinen mistet sin verdi samfunnet? Eller ble mennesker kun fanget i ett spill og statistikk av myndigheter. Russland ville skryte på seg å være først, men vil ikke fremvise innholdet i sine dataer. 1
Jajajane Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Egenskap skrev (3 timer siden): Jeg leser det er en del som har fått sputnik vaksine, bl. a i Russland og Ungarn. Hva skjer med dem? Om jeg forstår det riktig så er vaksinen ikke godkjent, og vil sannsynligvis ikke bli godkjent. Har de som har tatt sputnik vaksinen mistet sin verdi samfunnet? Eller ble mennesker kun fanget i ett spill og statistikk av myndigheter. Russland ville skryte på seg å være først, men vil ikke fremvise innholdet i sine dataer. Har hele veien forstått det slik at man valgte vaksiner for å unngå død og fordervelse. Men det er visst kun for å få godkjente koronapass, og bli "godkjente". Handler det ikke om å unngå å bli alvorlig syk/død? Nei, det har heller aldri handlet om det. 5
Anbefalte innlegg