Gjest sykt Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Er ikke dette helt sinnsykt? Jeg har like mye angst om jeg sitter på bussen enn om jeg er hjemme? Like mya angst om jeg sitter foran pcen eller går på karl johan i oslo? Like mye angst om jeg er hjemme eller borte? Er jeg helt gal? Jeg har hørt så mange si at de ikke klarer å ta bussen pga. angst, men jeg tar bussen og har like mye angst der enn om jeg er hjemme. Så nå tror ingen på meg at jeg har angst?
Gjest katti Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Jeg og er slik men er litt mindre angst når jeg er hjemme.Men ikke så stor forskjell..
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Jeg er bedre når jeg er hjemme, heldigvis.
Gjest katti Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Mange gang er jeg mye verre når jeg er hjemme(alene).Det er skrekken,å være alene.
Gjest sykt Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Ja, jeg har angst for å være alene og å være sammen med noen. Slitsomt at angsten ikke blir mindre noen steder.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 Hvis de ikke tror deg, så har de kanskje ikke så veldig god forståelse av at angst kan komme i så utrolig mange former.. (?) Har angst selv, bl.a. sosial angst. Likevel er jeg blant de som oftest stiller spm på forelesninger, jeg har opptrådt på scene og klarer typisk ikke å la være å si fra om ting jeg mener er urettferdig (selv om jeg får skikkelig angst av konflikter - blir altfor opptatt av hva folk mener om meg). Veldig slitsomt (og sikkert uforståelig for mange at man kan være så utrolig sårbar når man fremstår som så sterk..). Vel, JEG tror deg hvertfall. Angsten er et troll med mange ansikter.. eller noe.. (Eh ja.. det var jo også en metafor..) Ha en god kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå