AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Del Skrevet 18. september 2021 Har ei jente på 1 år som jeg har strikket en del til i graviditeten og etterpå. Er ikke en erfaren strikker men har strikket ting som ankersbluse, willhems selebukse, bamsesweater og diverse rompere/bleiebukser og jakker. Er jo såå mye fint med volanger, men jeg har rett og slett ikke orket å prøve fordi det ser så vanskelig ut! Er det veldig avansert? Går det greit for en relativ fersk strikker? Tenker på den type volanger som er på feks flæseromper. Anonymkode: 225dd...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. september 2021 #2 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg er ikke veldig erfaren strikker selv, men synes volanger/rysjer er overraskende enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Chroma skrev (9 timer siden): Jeg er ikke veldig erfaren strikker selv, men synes volanger/rysjer er overraskende enkelt. Takk for svar! Kanskje det er verdt et forsøk da😊 Anonymkode: 225dd...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Kanskje det er verdt et forsøk da😊 Anonymkode: 225dd...38e Absolutt. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg strikket Lille Sukkerspinn som et av mine første prosjekter, det var veldig enkelt😊 Anonymkode: da07d...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå