Gå til innhold

Griseører til valp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte kan en valp få griseøre? Vår valp er 13 uker. Fikk et griseøre i går. Det er nesten oppspist.
Fikk griseøre også tidligere i uken. 🐶

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det spørs på størrelse på valpen, og hvordan den reagerer i magen. Griseører kan være veldig feite og gi løs mage, men om den holder seg fin i magen tenker jeg 1-2 i uka er greit. Det fins også kalveører med mindre fett. 

• Liker 4
Skrevet

Griseører er, som andre har sagt, veldig fettede og kan gi magetrøbbel eller oppkast av magesyre tidlig om morgenen. Det spørs hvor stor valpen er, og hvor mye den tåler. 

Okseører er ikke fettete og stinker ikke, og de fleste hunder takler det bedre enn gris. 

Anonymkode: a6ba3...3e2

• Liker 2
Skrevet
Arx skrev (10 timer siden):

Tenker det spørs på størrelse på valpen, og hvordan den reagerer i magen. Griseører kan være veldig feite og gi løs mage, men om den holder seg fin i magen tenker jeg 1-2 i uka er greit. Det fins også kalveører med mindre fett. 

Han er fin i magen. Kanskje noe bløtere avføring, men fortsatt fast. Takk for tips om kalveører. Skal prøve det ut. 😊👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Griseører er, som andre har sagt, veldig fettede og kan gi magetrøbbel eller oppkast av magesyre tidlig om morgenen. Det spørs hvor stor valpen er, og hvor mye den tåler. 

Okseører er ikke fettete og stinker ikke, og de fleste hunder takler det bedre enn gris. 

Anonymkode: a6ba3...3e2

Dette er en sheltie valp. Så han er ikke så veldig stor. Takk for tips om okseører. 😊👍

Skrevet

Du får også tak i strimlede griseører, da er det lettere å gi mindre og du har bedre kontroll på hvor mye den får i seg hver dag. 

Anonymkode: 7a139...248

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe strimlende griseører sånn at det ikke blir så mye på en gang siden jeg har en liten hund🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får også tak i strimlede griseører, da er det lettere å gi mindre og du har bedre kontroll på hvor mye den får i seg hver dag. 

Anonymkode: 7a139...248

Det visste jeg ikke. Takk for tips! 👍

Skrevet

Lammeører er også knall til spesielt valper. Jeg synes 2-3 griseører for en liten sheltie valp er mye tatt i betraktning av alt annet den garantert får av tygg og godbiter samt fôr. Griseører er veldig fett og kan bli mye for magen, samt at det er jo å regne som hvert fall ett om ikke to måltider for en sånn liten rase.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...