Gå til innhold

Vaksine #2 - kraftigere menstruasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

tok vaksine #2 for en drøy uke siden, og fikk menstruasjon for 3 dager siden (i henhold til syklus). men blødningene er MYE kraftigere. jeg har fått Pfizer begge ganger, om det har noe å si. er det flere som har opplevd dette?

Anonymkode: f0e31...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

O jess. Sterkere blødning og sterkere smerter. Hatt 2 menstruasjoner etter vaksina, begge var sånn. Spent på neste. Pfizer begge vaksiner.

Endret av Tatja
Skrevet

Ingen forskjell. Pfizer x2.

Anonymkode: 80b7b...819

Skrevet

Pfizer her. Ikke så mye mer blødninger, men merkbart mer smerter i begynnelsen av perioden. 
Hatt tre perioder etter første sprøyte, og en etter nr to.

Anonymkode: 78e2a...667

Skrevet

Oi… jeg har kraftige blødninger fra før, hvis de blir enda kraftigere pga Pfizer-vaksinen kan jeg bare glemme å gå på jobb neste uke.

Etter første dose var blødningen litt mindre enn vanlig. Nå startet nettopp første mens etter 2. dose, 4 dager forsinket. 

Anonymkode: 4704d...c47

Skrevet

Jeg fikk mensen som forventet et par dager etter 1 dose pfizer. Men det som kom var IKKE forventet. Jeg blødde ut store klumper med levret blod hele helgen, de var på str med egg noen av de og fallt i do med et plopp. Det var sykt å se på. De blødningene varte fra fredag til tirsdag hvor de roet seg til onsdag , og mandag måtte jeg rett og slett ta en sykedag for jeg sluttet ikke å blø. 

Nå er mensen ei uke forsinket, og enda ikke kommet, første gang på 13 år. 

Anonymkode: 5ec22...892

Skrevet
Tatja skrev (35 minutter siden):

O jess. Sterkere blødning og sterkere smerter. Hatt 2 menstruasjoner etter vaksina, begge var sånn. Spent på neste. Pfizer begge vaksiner.

Jeg har ikke hatt mensen jeg , på to måneder.. Men tror også det skyldes vaksina.

Skrevet

Jepp, kluss med syklus og kraftigere blødning og mer smerter. Moderna her da..

Anonymkode: 7e3a3...485

Skrevet

Har noen fått mindre blødninger?

Anonymkode: 8ba23...554

Skrevet

Jeg fikk veldig mye større blødninger etter første dose og ble veldig dårlig i en uke (kvalme, gikk ned 3 kg) så jeg tar ikke dose to

Anonymkode: 0f21a...1c7

Skrevet

Jeg blødde mere enn vanlig. Men mistenker at det er fordi jeg hadde løs mage noen dager og det rotet med p-pillene, som igjen klusset med syklus. 

Anonymkode: 1187f...c90

Skrevet

Jeg fikk mensen som varte uavbrutt i fem uker etter andre dose Moderna. Da fikk jeg heldigvis piller av fastlegen for å få stoppet det. 

Anonymkode: 4a927...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...