Gå til innhold

yoga

Gjest gotthard

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noe og bruke tid på eller er det bare tull for de lit sære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får vanvittig mye energi av yoga, og det fungerer helt klart for å bli mykere i kroppen.

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

Jeg opplever at jeg får mer energi. Hjelper utrolig godt mot stive muskler og anspenthet. Man blir mykere, og jeg har også merket at jeg har blitt sterkere (men det kan jo ha noe med at jeg er ganske utrent fra før av).

Endret av Fairy
Skrevet

Virker for hva/virker mot hva? :) Greit å vite hva du forventer av yoga før man svarer på det...

Jeg er på yoga-timer av og til. Kjekt å få tøyd ut skikkelig av og til, og det er jo nokså avslappende.

Skrevet
er det noe og bruke tid på eller er det bare tull for de lit sære?

Nei, det er bare tull for de litt sære.... Det er derfor det har vært praktisert i flere tusen år... :roll:

Skrevet

var ikke helt slik ment da, mye har hvert brukt i tusen av år uten og virke no serlig så det er ikke et argument synes jeg.

det jeg lurte på om det hjalp for er stive muskler, stresshodepine, konsentrasjon og slike trivelige ting.

Skrevet
var ikke helt slik ment da, mye har hvert brukt i tusen av år uten og virke no serlig så det er ikke et argument synes jeg.

det jeg lurte på om det hjalp for er  stive muskler, stresshodepine, konsentrasjon og slike trivelige ting.

Det gjør det.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
det jeg lurte på om det hjalp for er  stive muskler, stresshodepine, konsentrasjon og slike trivelige ting.

Det vil sannsynligvis virke mot disse tingene du nevner her, siden det er generelt avslappende, men også gir energi. Så hjelper det en også med å bli myk og sterk. De første par gangene du gjør det vil du kanskje føle deg værre, siden man blir støl og føler seg uggen fordi mange spenninger løser seg på en gang, men da må man bare holde ut og gå ett par ganger til, så vil gevinsten komme etterhvert.

Skrevet

har nå bestilt yoga bok så nå for vi se....takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...