Gå til innhold

Legge gave i postkassen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg beundrer en mann som jeg har møtt på. Han har bursdag snart og jeg har kjøpt gave til ham. Lurer på om det er greit å legge den innpakkede gaven i postkassen eller er det bedre å send den i posten som pakke? Det er en dyr gave og vil helst den ikke skal bli stjålet av noen. Da må jeg vel pakke bobleplast og sånt rundt så det er ut som en bestilling? 

Anonymkode: 938c4...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymt? Ei venninne la en gave uten avsender i postkassa til en fyr hun var interesserti. Ulempen var at han hadde overvåkningskamera 😂

Anonymkode: 00617...609

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anonymt? Ei venninne la en gave uten avsender i postkassa til en fyr hun var interesserti. Ulempen var at han hadde overvåkningskamera 😂

Anonymkode: 00617...609

Oi. Hva skjedde så? Noe fælt?

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det en dyr gave er vel Posten Norge tryggest.

Anonymkode: 52ff7...fee

Som brev eller pakke. Er en liten men dyr sak jeg har kjøpt. 

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som brev eller pakke. Er en liten men dyr sak jeg har kjøpt. 

Anonymkode: 938c4...d61

Som brev hvis du vil være anonym. Lykke til, gjorde det en gang selv og det ble til slutt oss to.

Anonymkode: 52ff7...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi. Hva skjedde så? Noe fælt?

Anonymkode: 938c4...d61

Neida, han bare sendte over klippet fra overvåkningskameraet til henne på messenger og hun ble flau. Han var ikke interessert i henne da.

Anonymkode: 00617...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida, han bare sendte over klippet fra overvåkningskameraet til henne på messenger og hun ble flau. Han var ikke interessert i henne da.

Anonymkode: 00617...609

Huff det var faktisk fælt. Vet du hvorfor han ikke var interessert? hadde de møttes mer enn fem ganger før?

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff det var faktisk fælt. Vet du hvorfor han ikke var interessert? hadde de møttes mer enn fem ganger før?

Anonymkode: 938c4...d61

De jobbet i ulike butikker på samme senter, så de kjente hverandre ikke godt, men visste hvem hverandre var. Hun var avstandsforelsket. 

Anonymkode: 00617...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er ikke noen god ide. Ikke bare fremstår du som en creepy dame som lusker rundt boligen hans, men du har heller ikke mot til å gi ham gaven ansikt til ansikt. Han skal gå rundt og lure på hva dette er for noe rart.

Hvis du håper på noen relasjon til denne mannen må du finne på en annen måte å bli kjent på.

Anonymkode: c2079...a6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det her er ikke noen god ide. Ikke bare fremstår du som en creepy dame som lusker rundt boligen hans, men du har heller ikke mot til å gi ham gaven ansikt til ansikt. Han skal gå rundt og lure på hva dette er for noe rart.

Hvis du håper på noen relasjon til denne mannen må du finne på en annen måte å bli kjent på.

Anonymkode: c2079...a6c

Vi har møttes flere ganger før de siste tre årene og kjenner hverandre godt. Han bor en annen plass, mens jeg bor i samme by som moren hans og han er noen ganger på besøk der. Han bor på hybel en annen plass. 

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 1.50):

De jobbet i ulike butikker på samme senter, så de kjente hverandre ikke godt, men visste hvem hverandre var. Hun var avstandsforelsket. 

Anonymkode: 00617...609

Hva slags gave var det hun gav ham? Tok han ikke imot gaven og gav den tilbake? 

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det her er ikke noen god ide. Ikke bare fremstår du som en creepy dame som lusker rundt boligen hans, men du har heller ikke mot til å gi ham gaven ansikt til ansikt. Han skal gå rundt og lure på hva dette er for noe rart.

Hvis du håper på noen relasjon til denne mannen må du finne på en annen måte å bli kjent på.

Anonymkode: c2079...a6c

De som har likt denne kommentaren bør lese svaret mitt. Jeg kan ikke gi ham gaven til ham på bursdagen hans. Vi kjenner hverandre. Jeg vil overraske ham for han forventer ikke gave. 

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat vært på området der og ser at de har ikke postkasse. Hva skjer om jeg sender gaven i posten da?

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 14.00):

Vi har møttes flere ganger før de siste tre årene og kjenner hverandre godt. Han bor en annen plass, mens jeg bor i samme by som moren hans og han er noen ganger på besøk der. Han bor på hybel en annen plass. 

Anonymkode: 938c4...d61

Enten så kjenner du han godt nok til å skrive "fra fullt navn" på gaven eller så er dette creepy. Det finnes ingen andre alternativer, ts. Det er ikke sånn at du automatisk ikke er en creepy stalker bare fordi du er dame eller forelska.

Anonymkode: 195f4...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enten så kjenner du han godt nok til å skrive "fra fullt navn" på gaven eller så er dette creepy. Det finnes ingen andre alternativer, ts. Det er ikke sånn at du automatisk ikke er en creepy stalker bare fordi du er dame eller forelska.

Anonymkode: 195f4...ecd

Hva så om jeg er dame? Det er ikke ulovlig å gi anonyme gaver. Har jeg sagt menn som gjør dette er creepy? Har aldri påstått det. 

Anonymkode: 938c4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...