Gå til innhold

Ryggsmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde for en tid siden Lumbago i ryggen, dette gikk gradvis over av seg selv. Men har nå etter 3-4 uker fortsatt vondt korsryggen og plager i eggstokkene. Går på p-piller og disse har fjernet menssmertene for min del så er ikke det. Ikke reagerer jeg på eggløsningssmerter heller. 
Min siste celleprøve pluss ultralyd tok jeg i fjor, intet negativt å finne bare for å nevne det. 
Noen som har lignende smerter?  Kjennes faktisk ut som murrende menssmerter i både rygg og eggstokkene, men det henger ikke på greip. 

Anonymkode: b0e4b...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hadde for en tid siden Lumbago i ryggen, dette gikk gradvis over av seg selv. Men har nå etter 3-4 uker fortsatt vondt korsryggen og plager i eggstokkene. Går på p-piller og disse har fjernet menssmertene for min del så er ikke det. Ikke reagerer jeg på eggløsningssmerter heller. 
Min siste celleprøve pluss ultralyd tok jeg i fjor, intet negativt å finne bare for å nevne det. 
Noen som har lignende smerter?  Kjennes faktisk ut som murrende menssmerter i både rygg og eggstokkene, men det henger ikke på greip. 

Anonymkode: b0e4b...c4e

Ja har HATT liknande smerter. Heldigvis fekk eg denne tilsendt av ei venninne. Gjorde den morgon og kveld nokre veker. No treng eg berre gjera den 3-4 gonger i veka. Enjoy! :)

Anonymkode: fc86e...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...