AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hadde for en tid siden Lumbago i ryggen, dette gikk gradvis over av seg selv. Men har nå etter 3-4 uker fortsatt vondt korsryggen og plager i eggstokkene. Går på p-piller og disse har fjernet menssmertene for min del så er ikke det. Ikke reagerer jeg på eggløsningssmerter heller. Min siste celleprøve pluss ultralyd tok jeg i fjor, intet negativt å finne bare for å nevne det. Noen som har lignende smerter? Kjennes faktisk ut som murrende menssmerter i både rygg og eggstokkene, men det henger ikke på greip. Anonymkode: b0e4b...c4e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hadde for en tid siden Lumbago i ryggen, dette gikk gradvis over av seg selv. Men har nå etter 3-4 uker fortsatt vondt korsryggen og plager i eggstokkene. Går på p-piller og disse har fjernet menssmertene for min del så er ikke det. Ikke reagerer jeg på eggløsningssmerter heller. Min siste celleprøve pluss ultralyd tok jeg i fjor, intet negativt å finne bare for å nevne det. Noen som har lignende smerter? Kjennes faktisk ut som murrende menssmerter i både rygg og eggstokkene, men det henger ikke på greip. Anonymkode: b0e4b...c4e Ja har HATT liknande smerter. Heldigvis fekk eg denne tilsendt av ei venninne. Gjorde den morgon og kveld nokre veker. No treng eg berre gjera den 3-4 gonger i veka. Enjoy! Anonymkode: fc86e...5d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå