Gå til innhold

Starten på trusesalg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså hvor skada er dere menn?? Hva får dere ut av en sur og ekkel truse?? 

Få dere et liv!

Anonymkode: 8f18b...7ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kvinner har virkelig nådd rock bottom

Anonymkode: 7509b...41e

Litt merkelg påstand når man ser alt menn er villige til å bruke masse penger på 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Få dere et liv!

Det er en fetish. Slutt å vær så dømmende. 

Skrevet
Missnordicpanties skrev (4 timer siden):

Litt merkelg påstand når man ser alt menn er villige til å bruke masse penger på 🤷‍♀️

Masse penger, really? Om en fyr gjerne betaler 400 spenn for ei brukt truse og tilsvarende for ei brukt strømpebukse så er ikke det all verden, dersom du, som selger, skal skape deg noe over gjennomsnittlig frontfag-lønn. Tror det er smartest å finne på noe annet gitt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 14.47):

Få dere et liv!

.

Endret av bucket_IV
Skrevet
Missnordicpanties skrev (5 timer siden):

det er et fåtall ekle gammle menn som gjør dette, det er liksom stråmenn som er gammle og har helt merkelige fetisher, det er dermed et større antall kvinner i ung alder og som egentlig er helt "normale" som kaster seg på selge truse trenden, sugarbaby og rett og slett skal prostituere seg fordi dem ikke gidder å jobbe. Dere er like gale som de som  kjøper👏👏

Skrevet
Gorgonzola skrev (30 minutter siden):

Masse penger, really? Om en fyr gjerne betaler 400 spenn for ei brukt truse og tilsvarende for ei brukt strømpebukse så er ikke det all verden, dersom du, som selger, skal skape deg noe over gjennomsnittlig frontfag-lønn. Tror det er smartest å finne på noe annet gitt. 

400 kr er tydeligvis mye penger for småjenter, det er det jeg har i timen på jobb og jeg har sikker inntekt og alltid noe å gå til, ikke noe nedvergende som å selge seg selv, mor er sikkert stolt

dagens unge kvinner vil ikke jobbe for pengene, samme gjelder vell unge menn, de vil bare ha 1 milli and a lambo, ser på get rich fast på instagram og blir helt hjernevasket

Skrevet
Missnordicpanties skrev (5 timer siden):

er ikke en merkelig påstand, prostitusjon var før kun for de fattigste som ikke hadde tak over hodet, nå er det mia 19 student fra tromsø som trenger en chanelbag   

rock bottom

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 20.21):

400 kr er tydeligvis mye penger for småjenter, det er det jeg har i timen på jobb og jeg har sikker inntekt og alltid noe å gå til, ikke noe nedvergende som å selge seg selv, mor er sikkert stolt

dagens unge kvinner vil ikke jobbe for pengene, samme gjelder vell unge menn, de vil bare ha 1 milli and a lambo, ser på get rich fast på instagram og blir helt hjernevasket

.

Endret av bucket_IV
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

amatør. la inn 400 000 på cryptovaluta i august, de ble til 3.8 millioner. har tatt de ut sist uke og ikke skattet for de enda. Tror du skal up your game og ikke prostituere deg heller

Nå lever jeg av investeringer jeg har gjort, så du skal ikke være bekymret for meg, men takk for omtanken :)

Anonymkode: f1139...b16

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

det er et fåtall ekle gammle menn som gjør dette, det er liksom stråmenn som er gammle og har helt merkelige fetisher, det er dermed et større antall kvinner i ung alder og som egentlig er helt "normale" som kaster seg på selge truse trenden, sugarbaby og rett og slett skal prostituere seg fordi dem ikke gidder å jobbe. Dere er like gale som de som  kjøper👏👏

Majoriteten av kjøperne mine var i 30-45årsalderen.

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes mennene om utflodflekker da..? Dere som selger bruker dere truseinnlegg i trusene som skal sendes eller sender dere med flekker?😝

Anonymkode: 22cdf...6fc

Det er mye på grunn av disse flekkene og lukten av dem at de ønsker trusene da.. 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...