Missnordicpanties Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Ja da har jeg gått inn for å selge mine brukte truser. Har tenkt på det lenge og idag lagde jeg profil på pantydeal. Hadde lyst å få noen til å prøve mine ut,og gi tilbakemeldig om trusene duger, men er litt usikker fortsatt på hvor den beste plattformen er. Eller om sending av truser i post fortsatt er aktuelt? Vet at det er flere som vil ha personlig levering, noe som er vanskelig for meg å gjennomføre grunnen bosted. Pantydeal er internasjonalt og litt mer styrete sånn sett,så hadde vært fint å prøvd ut litt her hjemme først Nakenprat virker litt lite aktivt,ut ifra de trådene jeg har sett med slike salg. Men jeg vet jo ikke.. Så, er det marked for å få tilsendt truse? Evnt hvor er det best å reklamere? Hilsen truse-jomfruen 🤣
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Jeg tjente 25.000 på Pantydeal over en 3-4 måneders periode. Jeg la mye jobb inn i det, så tror ikke timelønna var noe særlig å skryte av, men jeg hadde bare en deltidsjobb og trengte pengene. Jeg syntes det var moro mens det varte og hvis jeg ikke hadde fått meg kjæreste, hadde jeg nok fortsatt med det.. Dette var en stund siden, kanskje 6 år tilbake. Hvordan tenker du å ta imot betaling? Det er den største utfordringen hvis du ønsker å være anonym. Anonymkode: f1139...b16
Missnordicpanties Skrevet 17. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg tjente 25.000 på Pantydeal over en 3-4 måneders periode. Jeg la mye jobb inn i det, så tror ikke timelønna var noe særlig å skryte av, men jeg hadde bare en deltidsjobb og trengte pengene. Jeg syntes det var moro mens det varte og hvis jeg ikke hadde fått meg kjæreste, hadde jeg nok fortsatt med det.. Dette var en stund siden, kanskje 6 år tilbake. Hvordan tenker du å ta imot betaling? Det er den største utfordringen hvis du ønsker å være anonym. Anonymkode: f1139...b16 Takk for svar! Har opprettet egen paypal til dette. Hvordan gjorde du det med betaling? Sendte du mange truser utenlands?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 9 minutter siden, Missnordicpanties said: Takk for svar! Har opprettet egen paypal til dette. Hvordan gjorde du det med betaling? Sendte du mange truser utenlands? Jeg solgte kun utenlands, jeg var ikke komfortabel med å selge til nordmenn. Med det samme en av kjøperne nevner trusekjøp eller annet av seksuell art i paypalkommentaren, blir paypalkontoen din sperret og du mister alle penger du har på kontoen.. Jeg gikk derfor etterhvert over til kun amazongavekort og bitcoin. Anonymkode: f1139...b16
mannfolket Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 58 minutter siden, Missnordicpanties said: Ja da har jeg gått inn for å selge mine brukte truser. Har tenkt på det lenge og idag lagde jeg profil på pantydeal. Hadde lyst å få noen til å prøve mine ut,og gi tilbakemeldig om trusene duger, men er litt usikker fortsatt på hvor den beste plattformen er. Eller om sending av truser i post fortsatt er aktuelt? Vet at det er flere som vil ha personlig levering, noe som er vanskelig for meg å gjennomføre grunnen bosted. Pantydeal er internasjonalt og litt mer styrete sånn sett,så hadde vært fint å prøvd ut litt her hjemme først Nakenprat virker litt lite aktivt,ut ifra de trådene jeg har sett med slike salg. Men jeg vet jo ikke.. Så, er det marked for å få tilsendt truse? Evnt hvor er det best å reklamere? Hilsen truse-jomfruen 🤣 Vi kan bytte truser? 1
Missnordicpanties Skrevet 17. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg solgte kun utenlands, jeg var ikke komfortabel med å selge til nordmenn. Med det samme en av kjøperne nevner trusekjøp eller annet av seksuell art i paypalkommentaren, blir paypalkontoen din sperret og du mister alle penger du har på kontoen.. Jeg gikk derfor etterhvert over til kun amazongavekort og bitcoin. Anonymkode: f1139...b16 Okei det visste jeg ikke. Må være obs på det da 😬
Missnordicpanties Skrevet 17. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2021 mannfolket skrev (10 minutter siden): Vi kan bytte truser? Takk for tilbudet, men nei takk 😅
mannfolket Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 1 hour ago, Missnordicpanties said: Takk for tilbudet, men nei takk 😅 L /XL garantert brukt til minste en treningsrunde! 🐭 1
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Missnordicpanties skrev (3 timer siden): Hilsen truse-jomfruen 🤣 Jeg er ikke så stor fan av truser, men jeg kan iallefall være seriøs med deg... Har du prøvd minenakenbilder.no? Der er det et marked for trusesalg, mitt beste tips er at du virker mest mulig eksklusiv, ta ekslusive bilder av stumpen din med en lapp av profilnavnet ditt. Du trenger ikke vise så mye kropp, hensikten er at det skal føles ekte ut til den som kjøper. Her er det nok mange som dveler med å kjøpe eller gå 5 på, å vise en truse med utflod kan også en mann få til. Og hvem vil sniffe på en truse laget av en griskall? Det er ekte varer som selger, og ikke overpris deg heller, du tjener mere på 3 truser enn ingen...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg er ikke så stor fan av truser, men jeg kan iallefall være seriøs med deg... Har du prøvd minenakenbilder.no? Der er det et marked for trusesalg, mitt beste tips er at du virker mest mulig eksklusiv, ta ekslusive bilder av stumpen din med en lapp av profilnavnet ditt. Du trenger ikke vise så mye kropp, hensikten er at det skal føles ekte ut til den som kjøper. Her er det nok mange som dveler med å kjøpe eller gå 5 på, å vise en truse med utflod kan også en mann få til. Og hvem vil sniffe på en truse laget av en griskall? Det er ekte varer som selger, og ikke overpris deg heller, du tjener mere på 3 truser enn ingen... Moderator? Er du på jobb? Anonymkode: 40096...d16 1
Missnordicpanties Skrevet 18. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2021 Bamseklemmer skrev (18 timer siden): Jeg er ikke så stor fan av truser, men jeg kan iallefall være seriøs med deg... Har du prøvd minenakenbilder.no? Der er det et marked for trusesalg, mitt beste tips er at du virker mest mulig eksklusiv, ta ekslusive bilder av stumpen din med en lapp av profilnavnet ditt. Du trenger ikke vise så mye kropp, hensikten er at det skal føles ekte ut til den som kjøper. Her er det nok mange som dveler med å kjøpe eller gå 5 på, å vise en truse med utflod kan også en mann få til. Og hvem vil sniffe på en truse laget av en griskall? Det er ekte varer som selger, og ikke overpris deg heller, du tjener mere på 3 truser enn ingen... Takk for innspill! Skal sjekke ut den siden der tok mange nye bilder utendørs idag,så det passer bra 😁
Gorgonzola Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Missnordicpanties skrev (21 timer siden): Ja da har jeg gått inn for å selge mine brukte truser. Har tenkt på det lenge og idag lagde jeg profil på pantydeal. Hadde lyst å få noen til å prøve mine ut,og gi tilbakemeldig om trusene duger, men er litt usikker fortsatt på hvor den beste plattformen er. ..... Jøss, man lærer stadig noe nytt, et eget nettsted dedikert for kjøp og salg av brukte truser faktisk. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Hvor mye er det snakk om at man tjener på en truse da? Anonymkode: e0f03...06a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mye er det snakk om at man tjener på en truse da? Anonymkode: e0f03...06a 2-300kr Anonymkode: f1139...b16 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 Hva synes mennene om utflodflekker da..? Dere som selger bruker dere truseinnlegg i trusene som skal sendes eller sender dere med flekker?😝 Anonymkode: 22cdf...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 Fy flate folk er blåøyde! Godt brukte truser med juice og bremsespor selger selvfølgelig best. Anonymkode: ee4b7...f83 1
Missnordicpanties Skrevet 19. september 2021 Forfatter #17 Skrevet 19. september 2021 Nå har jeg prøvd noen dager med dette og jeg må si at erfaringen så langt har ikke vært så god. For det første trodde jeg at det skulle være sjangs på et ganske stort nettsted som ene og alene reklamerer for trusesalg og har bygd sin side rundt dette. Men her er der knapt truser som er interessant. Etter x antall meldinger fra folk så er det nudes, filmer og sugarbabes de vil ha. De skriver de vil ha truser, og når man tar kontakt på chat så er der kun sugerdads ( sikkert mest scams itillegg). Hadde egentlig trodd noen var interessert, men til nå virker det ikke som det er så stor interesse. 🤷♀️ Skal gi det litt mer tid,før jeg legger det på hylla.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 Mitt inntrykk er at det er sinnsykt mange som vil selge brukte truser, og få som egentlig er villig til å betale for dette. Og selvfølgelig er det slik. Noe annet ville jo vært rart... Anonymkode: c6fb2...6bc
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 19.24): Jeg tjente 25.000 på Pantydeal over en 3-4 måneders periode. Jeg la mye jobb inn i det, så tror ikke timelønna var noe særlig å skryte av, men jeg hadde bare en deltidsjobb og trengte pengene. Jeg syntes det var moro mens det varte og hvis jeg ikke hadde fått meg kjæreste, hadde jeg nok fortsatt med det.. Dette var en stund siden, kanskje 6 år tilbake. Hvordan tenker du å ta imot betaling? Det er den største utfordringen hvis du ønsker å være anonym. Anonymkode: f1139...b16 amatør. la inn 400 000 på cryptovaluta i august, de ble til 3.8 millioner. har tatt de ut sist uke og ikke skattet for de enda. Tror du skal up your game og ikke prostituere deg heller Anonymkode: 7509b...41e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #20 Skrevet 19. september 2021 Kvinner har virkelig nådd rock bottom Anonymkode: 7509b...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå