AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #81 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 8.41): Over 60 her, og full busk. Litt gråere og tynnere enn før er det nok men det gjør ikke noe. Liker ikke å barbere eller vokse meg. Anonymkode: 79075...c24 Det er jo utrolig sexy på alle kvinner! Gjerne litt frisert med bikini linje, men ellers intakt. Går gjerne ned på en slik kvinne uten noen problemer om hun liker det. Anonymkode: 4297c...818 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #82 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 17.45): TS igjen. Det er inflasjon i generelle tråder om barbering. Jeg prøvde her å rette oppmerksomheten mot en gruppe kvinner som vokste opp med busk som normalen. De på 50 pluss. Jeg har fått noen få svar fra målgruppen. Noen foretrekker hår mens andre er barbert. Helt greit selv om det var noe annet jeg tok opp i HI. La meg omformulere litt. Jeg regner med at de fleste (av begge kjønn) ønsker å fremstå som attraktiv når man går til sengs med den utvalgte. Derfor...tenker du modne kvinne over hvordan du er nedentil og hvordan dette blir mottatt av en ny mann? Anonymkode: ca17e...35d Der har du mye av svaret. Forestillingen om at hår nedentil er ekkelt og skittent oppsto for et par små tiår siden. Jeg og de fleste på min alder går til sengs med menn på vår egen alder. De er vant med det du kaller "full busk". Barbere meg for å se ut som en liten jente nedentil? Nei takk. Anonymkode: 7b07e...a2b 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #83 Skrevet 12. november 2021 45 og ganske så full busk her. Jeg er opptatt av å være fin og delikat nedentil, og synes jeg er det. Alle gjør som de vil, men å si at barbering = opptatt av å være fin, mens hår = har gitt opp, forfaller, er uhygienisk osv stemmer altså ikke. Anonymkode: df6a7...da2 4
The Kavorka Skrevet 12. november 2021 #84 Skrevet 12. november 2021 "Har de fleste damer over 50 full busk?" Vent litt så skal jeg sjekke! 2
Gjest Margo Skrevet 12. november 2021 #85 Skrevet 12. november 2021 Smeltemann skrev (På 18.9.2021 den 8.47): Hvorfor forfalle så jævlig om dere har passert 50? Vil dere ikke være innbydende og lekker nedentil? Du da?
Gjest Margo Skrevet 12. november 2021 #86 Skrevet 12. november 2021 Jeg er langt unna 50, og kjører trimmet (med saks) busk. Befriende deilig å slippe nupper og sår hud 👌🏻👌🏻 Håret er der for en grunn..det er bare guttepjokker som ikke skjønner hvordan en kvinnekropp egentlig fungerer og ser ut.
Gjest Smeltemann Skrevet 12. november 2021 #87 Skrevet 12. november 2021 Vera skrev (27 minutter siden): Du da? Her fixes det. En kan vel ikke forlange noe å ikke følge opp selv?
DominantHr Skrevet 12. november 2021 #88 Skrevet 12. november 2021 Ikke "de fleste", men absolutt alle damer over 50 har hår i skrittet.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #89 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 38 her. Full busk. Ferdig med det barberingstullet. Får betente store vonde kviser av det. Det klør. Så blir det en helt forferdelig ekkel friksjon ved sex , unaturlig som gjør at det ikke føles noe godt i det hele tatt. hårene er der for en grunn. Det er også mye mer deilig å ta seg selv på klitoris når den er dekket av noe. Helt forferdelig når det er helt åpent liksom. MEnn vil aldri forstå. Anonymkode: af791...0d1 Mange kvinner tror det er mer renslig uten hår. Så mange kvinner vil heller aldri forstå. Skulle tro kvinner var litt mer opplyst i 2021. Anonymkode: bbf9d...079 3
Bos43 Skrevet 13. november 2021 #90 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 38 her. Full busk. Ferdig med det barberingstullet. Får betente store vonde kviser av det. Det klør. Så blir det en helt forferdelig ekkel friksjon ved sex , unaturlig som gjør at det ikke føles noe godt i det hele tatt. hårene er der for en grunn. Det er også mye mer deilig å ta seg selv på klitoris når den er dekket av noe. Helt forferdelig når det er helt åpent liksom. MEnn vil aldri forstå. Anonymkode: af791...0d1 Klart det. Hår på musa er sexy og flott👍 2
Bos43 Skrevet 13. november 2021 #91 Skrevet 13. november 2021 The Kavorka skrev (12 timer siden): "Har de fleste damer over 50 full busk?" Vent litt så skal jeg sjekke! Tenker du har det😘
Tessa12 Skrevet 13. november 2021 #92 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 8.17): Irrelevant. Damer i den alderen er for gamle til sex uansett,,,, Anonymkode: bd10c...7a7 Oi, får nyte siste året med sex jeg da, siden jeg fyller 50 neste år. Hmm, tror ikke det et sånn det funker gitt, er forøvrig også stort sett barbert til tross for alder. 1
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2021 #93 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 45 og ganske så full busk her. Jeg er opptatt av å være fin og delikat nedentil, og synes jeg er det. Alle gjør som de vil, men å si at barbering = opptatt av å være fin, mens hår = har gitt opp, forfaller, er uhygienisk osv stemmer altså ikke. Anonymkode: df6a7...da2 Der er vi enige. Fin kan du være uansett. Ikke alle kan kunsten, ikke alle bryr seg. De som kan barbere seg er helt nydelige glatt, de som kun friserer litt kan være like nydelige. Men jeg mener det er enklere å være fin når du er helt glatt, der er jeg ganske sikker på at mange er uenige med meg. Men det er likevel min mening.
Pingvinen Skrevet 13. november 2021 #94 Skrevet 13. november 2021 Paramount skrev (35 minutter siden): Der er vi enige. Fin kan du være uansett. Ikke alle kan kunsten, ikke alle bryr seg. De som kan barbere seg er helt nydelige glatt, de som kun friserer litt kan være like nydelige. Men jeg mener det er enklere å være fin når du er helt glatt, der er jeg ganske sikker på at mange er uenige med meg. Men det er likevel min mening. Jeg er ikke fin når jeg er glatt. Får utslett, kviser, betent og sopp. Tro meg, prøvd alle råd som finnes. Så jeg er finest og har det best med hår 3
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2021 #95 Skrevet 13. november 2021 Pingvinen skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke fin når jeg er glatt. Får utslett, kviser, betent og sopp. Tro meg, prøvd alle råd som finnes. Så jeg er finest og har det best med hår Du er helt sikkert veldig fin! Det er lett, for en mann, å være raus rundt slike ting. Alle alternativene er høyst "akseptable" for de aller fleste 😅.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #96 Skrevet 13. november 2021 Tror de som har full busk eller kjører smooth ler når de leser denne tråden Anonymkode: 76eef...6b4
Pingvinen Skrevet 13. november 2021 #97 Skrevet 13. november 2021 Paramount skrev (14 minutter siden): Du er helt sikkert veldig fin! Det er lett, for en mann, å være raus rundt slike ting. Alle alternativene er høyst "akseptable" for de aller fleste 😅. Det er faktisk menn som foretrekker hår. Vet om flere 1
Gjest Såpestykke Skrevet 13. november 2021 #98 Skrevet 13. november 2021 Jeg har begynt å flette hårene ved bikinikanten. Nå har jeg en flette på hvert lår.
hadangervidda Skrevet 14. november 2021 #99 Skrevet 14. november 2021 Hei dær👋🏻👋🏻 jeg kan selv si med erfaring at de elste kvinnene jeg har vært borti som oftest har en nydelig rosebusker nedentil🌹🦪 Men skal jeg være helt ærlig så begynner det å tenne meg mer og mer for hver gang jeg ser en slank, syden brun liten rype med god erfaring og som ikke er redd får å sette meg på plass😅 om du skjønner hva jeg mener 🥲
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #100 Skrevet 14. november 2021 Jeg blir 40 og jeg har vært glatt i 23 år. Ser ikke for meg at jeg plutselig skulle få lyst til å la håret gro vilt om ti år. Anonymkode: 36c14...d43 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå