Humleblomst Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Jeg har bestemt meg for å bytte ut de ekle fleecepleddene i sofaen, for alt av hundehår fester seg jo på dem. Det går jo ikke av i vask engang. Noen som har tips til gode sofatepper som hundehår ikke fester seg like godt i?🛋🦮
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 12 minutter siden, Humleblomst said: Jeg har bestemt meg for å bytte ut de ekle fleecepleddene i sofaen, for alt av hundehår fester seg jo på dem. Det går jo ikke av i vask engang. Noen som har tips til gode sofatepper som hundehår ikke fester seg like godt i?🛋🦮 Kjenner til problemet og lurer på det samme selv. Har hund som ligger overalt I sofaen og på teppet i sofaen, og det er hår overalt på fleecepleddet som ikke går av i vaskemaskinen. Anonymkode: 91c7c...d8f
Troyamin Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Ikke like pent, men et Bilteppe gjør nytten. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Eller bytt støvsuger. Turbomunnstykket på vår spiser hundepels i sofaen uten slit. Er en Bosch zoo støvsuger Anonymkode: a6cd8...b11
Troyamin Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller bytt støvsuger. Turbomunnstykket på vår spiser hundepels i sofaen uten slit. Er en Bosch zoo støvsuger Anonymkode: a6cd8...b11 Har den selv. Den tar ikke alt av hundehår. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Troyamin skrev (På 18.9.2021 den 13.49): Har den selv. Den tar ikke alt av hundehår. Den tar mye, og då har vi hund med lange hår. Det henger kanskje ikke like hardt som fx labrador Anonymkode: a6cd8...b11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå