Gå til innhold

Mistet all progresjon i trening, hjelp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trente mye før, og hadde en bra kropp, var fornøyd selv. Plutselig startet jeg på en medisin; som gjorde at jeg nå tenker bare på å spise, spiser godteri og mat konstant, var aldri sånn før jeg starta på den. Så bestemte jeg meg for å starte med trening sånn som før, jeg ble sjokkert. Jeg klarte ikke noen av øvelsene jeg har gjort før, prøvde med lett vekt; nei, det gikk heller ikke. Klarte det ikke. Hva er det som kan ha skjedd?? 

Anonymkode: 59fd4...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs? Du slutter å trene over lang tid og blir overrasket over at du må starte på nytt? 

Anonymkode: 73993...87d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. Jeg trente mye før, og hadde en bra kropp, var fornøyd selv. Plutselig startet jeg på en medisin; som gjorde at jeg nå tenker bare på å spise, spiser godteri og mat konstant, var aldri sånn før jeg starta på den. Så bestemte jeg meg for å starte med trening sånn som før, jeg ble sjokkert. Jeg klarte ikke noen av øvelsene jeg har gjort før, prøvde med lett vekt; nei, det gikk heller ikke. Klarte det ikke. Hva er det som kan ha skjedd?? 

Og jeg har ikke hatt en lang pause med trening, bare 1 uke ca, kan det være av medisinen jeg plutselig ikke klarer å løfte like tungt som før? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du seriøs? Du slutter å trene over lang tid og blir overrasket over at du må starte på nytt? 

Anonymkode: 73993...87d

Lang tid, nei. 1 uke bare. Alt var bra, så starta jeg på en medisin. Lot da være å trene en uke, når jeg kom tilbake på trening var alt forandra, er jo sykt hvis jeg plustelig er blitt mye svakere pga en medisin? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lang tid, nei. 1 uke bare. Alt var bra, så starta jeg på en medisin. Lot da være å trene en uke, når jeg kom tilbake på trening var alt forandra, er jo sykt hvis jeg plustelig er blitt mye svakere pga en medisin? TS

Det er bare tull.

Folk er veldig flinke til og plutselig tenke etter de har startet med medesin, "Oi, nu har jeg begynt med medesin, nå er det viktig at jeg kjenner etter om ting er tungere en normalt".

Alt sitter i hodet her. 

1 uke er ikke nok til at en medesin skulle ha gjort en så stor overgang uten at du går på ekstreme høye doser medesiner.

Som sagt, du skriver jo selv "jeg er blitt svakere pågrunn av en medesin", der bruker du medesinen som en unnskyldning.

At du har startet med godteri og usunn mat er ikke medesinen sin feil, det er din feil.
At du har stoppet treningen er ikke medesinen sin feil, dette er noe du valgte helt selv.

Du lot godteri ta over deg, og derfor blir det sånn.

Selv 1 uke uten trening, ja det kan føles tyngre ut fordi kroppen har gått i en liten dvale siden kroppen har vært vandt til å trene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...