Gå til innhold

Hvorfor tenner du på elementer innenfor BDSM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å forstå hvorfor. Hva gjør at jeg liker det liksom? Feks kan jeg like å bli spanket, men jeg tenner ikke på smerte likevel.

Anonymkode: 3b66a...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strenge kvinner som bestemmer er opphissende. Fordi de vet hvilken makt de har over menn. De fleste har først og fremst en grunn til å være sjef, og den er god.

Anonymkode: b862c...3fe

• Liker 1
Skrevet

Det er bare sånn jeg er. Jeg gjør det jeg liker, og unngår det jeg ikke liker. 

• Liker 1
Skrevet

Synet av kvinnen som har kontroll, er oppå, og har det spesieller uttrykket ansiktet hun får da når hun liksom terger den hun har under seg - heller litt vann eller snø over, kiler, dasker med en pute.... H   Feks når hun sitter skrevs.  Da blir jo skrittet også mer fremhevet.

Anonymkode: 2e5b6...e1d

Skrevet

For min del tror jeg det er todelt:

- Smerte og nytelse har tette koblinger i hjernen. Og for min del kan litt smerte (som dasking, klyping i brystvorter, litt biting, bli holdt hardt fast) gi den samme gode følelsen som når noe er godt.

- Jeg er oppvokst under ganske strenge religiøse rammer. (Er ikke selv religiøs idag) En slik oppvekst kan til en viss grad bidra til skam rundt kropp/sex/nytelse. Så hvis jeg føler at det er mannen som styrer og har kontroll, så kan jeg gi meg mer hen til situasjonen og nyte det mer, fordi det ikke er «min skyld» eller mitt initiativ. Dette var nok mer gjeldende da jeg var yngre. Nå føler jeg ikke på skam rundt egen seksualitet. Men det kunne jeg definitivt gjøre da jeg var tenåring. Derfor føltes det lettere at noen «tvang» meg litt (med mitt samtykke selvfølgelig), fremfor at jeg var den aktive part.

Anonymkode: fe182...7f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

For min del tror jeg det er todelt:

- Smerte og nytelse har tette koblinger i hjernen. Og for min del kan litt smerte (som dasking, klyping i brystvorter, litt biting, bli holdt hardt fast) gi den samme gode følelsen som når noe er godt.

- Jeg er oppvokst under ganske strenge religiøse rammer. (Er ikke selv religiøs idag) En slik oppvekst kan til en viss grad bidra til skam rundt kropp/sex/nytelse. Så hvis jeg føler at det er mannen som styrer og har kontroll, så kan jeg gi meg mer hen til situasjonen og nyte det mer, fordi det ikke er «min skyld» eller mitt initiativ. Dette var nok mer gjeldende da jeg var yngre. Nå føler jeg ikke på skam rundt egen seksualitet. Men det kunne jeg definitivt gjøre da jeg var tenåring. Derfor føltes det lettere at noen «tvang» meg litt (med mitt samtykke selvfølgelig), fremfor at jeg var den aktive part.

Anonymkode: fe182...7f6

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Jeg har vel vært litt flau for å vise egen seksualitet. Da er det jo lettere når noen "pusher" deg litt, man slipper å ta avgjørelsen selv. Og det er jo litt tabu.

Skrevet

Fordi det er spennende og fordi jeg er skapt sånn.

Så tror jeg også det handler om kombinasjonen om at jeg alltid har vært en snill, flink pike som aldri gjør noe galt, samtidig som jeg har en jobb som krever at jeg er kontrollert, behersket og omsorgsfull. Da er det virkelig deilig å slippe seg løs i soverommet og slippe kontrollen. Jeg er liker både å være litt slem pike og sub, og synes det er deilig å bli dominert. Deilig å kunne være noe helt annet enn hva andre forventer.

Anonymkode: fa1ed...01a

• Liker 3
Skrevet

Er sub til langt inni sjela jeg. Har gitt opp å overse det. Og så gir det et langt større kick, langt mer intens sex og mye heftigere orgasmer. What’s not to love?

Anonymkode: b5a47...060

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 14.25):

Jeg sliter med å forstå hvorfor. Hva gjør at jeg liker det liksom? Feks kan jeg like å bli spanket, men jeg tenner ikke på smerte likevel.

Egentlig tror jeg ikke det er noe å forstå. For noen av oss så bare er det sånn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi det er spennende og fordi jeg er skapt sånn.

Så tror jeg også det handler om kombinasjonen om at jeg alltid har vært en snill, flink pike som aldri gjør noe galt, samtidig som jeg har en jobb som krever at jeg er kontrollert, behersket og omsorgsfull. Da er det virkelig deilig å slippe seg løs i soverommet og slippe kontrollen. Jeg er liker både å være litt slem pike og sub, og synes det er deilig å bli dominert. Deilig å kunne være noe helt annet enn hva andre forventer.

Det å være slem pike og litt ulydig altså,betyr nok at du ikke er sub men heller switch med litt dominante tendenser. 

Anonymkode: dc52c...c91

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 19.44):

Det å være slem pike og litt ulydig altså,betyr nok at du ikke er sub men heller switch med litt dominante tendenser. 

Nei, ikke på soverommet, der er jeg helt klart sub. Jeg liker overhodet ikke å være dominant på soverommet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 20.31):

Nei, ikke på soverommet, der er jeg helt klart sub. Jeg liker overhodet ikke å være dominant på soverommet. 

lol, right.

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg liker å gi vekk kontrollen, føle at jeg er helt trygg og ivaretatt. Vet ikke om det gir så mye mening for andre enn meg🤷‍♀️ 

Skrevet (endret)

Jeg kan leve med litt lær og kanskje litt forsiktig binding med en sløyfe, men blir det for masete så gidder jeg ikke.

Endret av Michaelhe
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

lol, right.

Det må du jo gjerne le av. ;) 

Skrevet

Jeg er dominant og elsker kontrollen jeg har over min sub, se hvor kåt han blir av å måtte gjøre som jeg sier. Her er det ikke bruk av særlig smerte, men mer "ydmykende " ting.

Anonymkode: 1af93...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...