AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Del Skrevet 17. september 2021 Hei, Jeg fikk dose 2, 30. august. Fikk da moderna. Fikk pfizer første gang. Dagen etter jeg fikk moderna fikk jeg en del bivirkninger, blant annet kvalme. De andre bivirkningene varte bare et par dager, men kvalmen sitter fortsatt i. Vart i snart 3 uker. Kvalmen er ikke sånn super-intens, men nok til at den plager meg og jeg tenker konstant på det. Andre med samme erfaring? Begynner i det hele tatt å lure om kvalmen kan skyldes noe annet, men er jo rart det kom dagen etter vaksinen, og jeg er en person som aldri er kvalm ellers... Anonymkode: da3de...b32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Del Skrevet 17. september 2021 Har det likt som deg, både med hvilke vaksiner og lengde på bivirkning. Men jeg har hodepine og ikke kvalme. Var kvalm første uka, deretter ga den seg. Hodepinen derimot, henger fortsatt i. Anonymkode: 026a0...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lysekrona Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg sliter med slitenhet, småkvalme og mild hodepine over en uke etter 2. dose. Fikk pfizer første og Moderna andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg