Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer du til å ønske deg til Jul? Og hva gir du i gaver (og til hvem)?

Anonymkode: 89988...5e4

Skrevet

er glad for det meste :)

men

Penger

gavekort

klær

er alltid bra :)

Gir til foreldrene mine, bror, svigerinne, nieser , barnet mitt, ei kusine, en tante, en kollega, 2 av venners barn :) ferdig med alle bortsett fra foreldrene barnet

Anonymkode: 22f9b...d78

Skrevet

Jeg ønsker meg gavekort på f.eks. Rema 1000. Familien sier så ofte at jeg er vanskelig å kjøpe gaver til, og siden jeg har det jeg trenger av ting, så hadde det vært en gave jeg satt ekstremt stor pris på.

Til min mor pleier jeg å kjøpe spesielle klær hun ønsker seg (forrige året fikk hun en Lacoste-genser hun hadde ønsket seg en stund), og til faren min er det alltid litt ulike småting, sjokolade for eksempel, samt at vi har en tradisjon på at han alltid får Circle K-koppen av meg hvert år. 

Broren min er verre å kjøpe til, han sier han har alt og ikke ønsker seg noe som helst, så prøver forskjellige ting hvert år. 

• Liker 1
Skrevet

Aner faktisk ikke i år. Er et par bøker jeg kanskje kunne tenke meg, gavekort på garnbutikk, evt bare en opplevelse (trenger ikke være store tingen). 

Gaver i år er ikke planlagt. Bortsett fra den til samboer som blir en hjemmestrikket kofte. 

Anonymkode: ecf2e...63a

Skrevet

Krone på den ene tanna mi :) Så det får jeg av meg selv 😄 Familien min sier alltid hva de ønsker seg, og det setter jeg så pris på. Jeg liker Åså å få hjemmestrikka sokker og sjokolade og såpe/bodylotion og sånne ting.

Anonymkode: 84f4b...e76

• Liker 1
Skrevet

Julegaveønsker syns jeg er litt vanskelig. Blir glad og takknemlig over at noen har tenkt på meg. Og liker egentlig best opplevelsen av å få gave, og pen innpakning. Hva den inneholder er liksom mindre viktig.

Men på listen min i år er Sengtøy, ny hodepute, SUP, joggesko, øredobber, luftrenser, hjemmelagde ullsokker, gavekort på Ikea.

Anonymkode: 7ecc6...c2d

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er en bok jeg ønsker meg, ellers vet jeg ikke enda. 

Skrevet

Det nye flåklypaspillet :)

Anonymkode: 357a8...28b

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

I år kommer jeg ikke på noe jeg ønsker meg mer enn kvalitetstid med mannen jeg elsker. Opplevelser sammen, det ønsker jeg meg. Ikke bare til jul da🤷‍♀️😅 

Ellers så håper jeg bare det blir en rolig å koselig jul i år etter vi hadde det rimelig kjipt  i jula 2020. 

Skrevet

Har alt vi trenger og jeg prøver å ha innkjøpsstopp. Dermed vil jeg ønske meg ting som er praktiske og som vi trenger å bytte ut. Vil ønske meg/oss ei ny stekepanne og en mellomstor kasserolle. Gavekort på møbelbutikk som selger gulvmatter, siden vi snart bør skifte ut to av dem. Så begynner turskoene mine med lavt skaft å bli slitt i sålen, så tenker ønske meg nye sko av mannen. Ellers ønsker jeg meg dusjsåpe, hårkur, bodylotion av merker jeg bruker fast. Hos svigermor vil jeg ønske meg strikkavotter, hun er fabelaktig til å strikke!

Har ikke kjøpt  noen gaver enda. Tenker foreslå for søsknene mine at vi lar en felles investering vi gjør til felleshytta vår i høst regnes som gave til hverandre. Til 17-åringen er det på tide å tenke hybelutstyr, så hun rekker samle opp noe før flytting om knappe to år. 

Kjøper gaver til samboer, mine barn, stebarn (og deres partner hvis de er i et forhold), foreldre, søsken, svogere/svigerinner, nevøer og nieser, svigermor, 5 venninner, tre av tantene mine, to onkler, 4 søskenbarn, 1 partner og 1 stebarn av søskenbarn, samt spleisegave til sjefen på jobb. 

Liker stort sett å handle julegaver, men slet ifjor med idetørke.

Blir stort sett glad  for alt jeg får. 

Anonymkode: 905a1...69c

Skrevet

Ønsker meg penger, gavekort, strikkepakker/garn, opplevelser, sengetøy, pysj, ny oppbevaringsboks til strikkepinnene/utstyret mitt 

Skrevet

Fred i familien....

Anonymkode: ea4f5...ab2

• Liker 5
Skrevet

Ønsker meg gavekort på ting jeg kan gjøre sammen med barna, feks badeland, kino osv. :) 

Skrevet

Aner faktisk ikke. Skulle ønske jeg fikk et fint smykke av samboer, men av en eller annen grunn er det aldri det som ligger under treet selv om jeg har sagt til han at det aldri slår feil om han er usikker på gave 😅

Anonymkode: ecf2e...63a

Skrevet

Av mannen min så ønsker jeg meg en kåpe og støvletter. Dette er litt dyrt, men innenfor den prisklassen vi har bestemt oss for i år. 

Sånn ellers ønsker jeg meg parfyme, bøker (gjerne fagbøker), te, sokker, produkter fra Body Shop, gavekort ++

Anonymkode: 7e5ae...cfe

Skrevet

Av mannen en iPhone 13😍 Jeg er kanskje en av de få i Norge som fikk iPhone 7 uten å byttet til ny. 

Av øvrig familie ønsker jeg mer kvalitetstid sammen❤️

Skrevet

Det beste jeg kan ønske meg er opplevelsesbaserte gaver med familien. Eller barnevakt slik at jeg og mannen får tid alene.

Ellers er det alltid hyggelig med noe nytt. En ny vase, nye lysestaker, nye tekopper/krus, ett pledd. 

Eller mer personlig som gavekort på sminke, støvletter, kåpe.

Trenger et par nye dyner til gjesterommet, eller nye puter. 

Av småtterier kunne jeg tenkt meg et par nye olivenoljer, med forskjellig smak (hvitløk, basilikum, osv). Håndsåper, eller annet fint for å sette frem. Duftpinner osv. 

Anonymkode: 2c7b0...46c

Skrevet

Blir uvel av alt gavestyret til jul. Skulle ønske jula handlet mer om å ta vare på hverandre og ha det fint sammen.

Anonymkode: 9952e...042

• Liker 7
Skrevet

Jeg ønsker meg som alltid strikka raggsokker og/eller tøfler

Ellers ønsker jeg meg en del friluftsting

Bortsett fra det så ønsker jeg meg ingenting. Eller…ønsker meg hund da, men det er det jo ingen som kan kjøpe til meg akkurat 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blir uvel av alt gavestyret til jul. Skulle ønske jula handlet mer om å ta vare på hverandre og ha det fint sammen.

Anonymkode: 9952e...042

Hvorfor det? For min del er noe av det koseligste med jula å gå i byen med samboeren og kjøpe gaver til familien min 🥰

Anonymkode: 89988...5e4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...