Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #21 Skrevet 15. januar 2010 niplle-kos er fantastisk godt! blir våt og klar av berøring, føles helt herlig!
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #22 Skrevet 15. januar 2010 hei! er det flere der ute som har så følsomme brystvorter at du er på randen til å få orgasme ved rett berøring? er litt flaut å ha d slik...har ikke hørt om så mange som deler dette med meg heller.. Har hatt en slik kvinne Sier ikke nei takk til en ny!
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 16. januar 2010 #23 Skrevet 16. januar 2010 Nippler som er overfølsome har kona mi.. Hun synes det kiler og er rart når jeg rører dem. Kysser dem etc. Derimot er hun besatt av nippla mine, hele tiden er hun å knipser å grafser å river i dem. Hvis det er i forbindelse med at vi skal ha oss litt, så er det opphissende. Jeg har faktisk også blitt småkvalm av at hunt har hold på med nippla mine.
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. januar 2010 #24 Skrevet 16. januar 2010 Ehhh.........kanskje noe overraskende men jeg er mann og har utrolig følsomme brystvorter. Når kona mi koser med meg er en tunge på brystvorten min det som skal til for at jeg kommer med et brak - andre menn som her det sånn eller er jeg unik på denne planeten ?? Du er ikke alene kamerat, jeg er nesten der jeg også.....
Maxi Skrevet 16. januar 2010 #25 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har utrolig følsomme brystvorter og kan være nær ved å komme ved litt puppekos ja.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #26 Skrevet 16. januar 2010 jeg elsker å få brystvortene massert, klemt på, sugd på og småbiti i. Det er sååå digg! På randen til orgasme, men når aldri toppen ved kun brystvortestimulering. Det beste er når begge "snurres" på samtidig!!
Gjest Gjest_Lea_* Skrevet 1. mars 2010 #27 Skrevet 1. mars 2010 Det tror jeg ikke du skal bekymre deg om. Jeg har ammet tre barn, og det er en helt annen følelse. Jeg har også slike utrolig følsomme brystvorter, og er kjemperedd for å amme siden jeg vil ikke akkurat ha den orgasmiske følelsen når jeg en dag skal amme ungen min :S Dessuten klarer jeg ikke å ha en munn på brystvortene mine i mer enn noen sekunder, det blir rett og slett for mye, så hvordan skal jeg da klare å amme en unge? Du mener altså at man mister denne følelsen når man ammer?
Gjest TikiWonTiki Skrevet 1. mars 2010 #28 Skrevet 1. mars 2010 Samme her når typen min tok meg med bare fingeren på brystvortene, kom det et ufattelig lyn og jeg holdt på å hyle! ha ha
Maxi Skrevet 1. mars 2010 #29 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har også slike utrolig følsomme brystvorter, og er kjemperedd for å amme siden jeg vil ikke akkurat ha den orgasmiske følelsen når jeg en dag skal amme ungen min :S Dessuten klarer jeg ikke å ha en munn på brystvortene mine i mer enn noen sekunder, det blir rett og slett for mye, så hvordan skal jeg da klare å amme en unge? Du mener altså at man mister denne følelsen når man ammer? Jeg har som sagt utrolig følsomme brystvorter, men når jeg skulle amme barnet mitt så var jeg ikke i nærheten av sånne følelser. Så det er ikke noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå