AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Her blir det ca 60-65. Det inkluderer nærmeste familie, slekt (tanter, onkler, søskenbarn) og våre aller nærmeste venner. Ca 2 kolleger totalt er invitert, men mine blir ikke det.. Dere som inviterer rundt 100 plussminus; har dere enorm vennekrets? Nysgjerrig. Anonymkode: f4e2c...776
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Her blir det ca 60-65. Det inkluderer nærmeste familie, slekt (tanter, onkler, søskenbarn) og våre aller nærmeste venner. Ca 2 kolleger totalt er invitert, men mine blir ikke det.. Dere som inviterer rundt 100 plussminus; har dere enorm vennekrets? Nysgjerrig. Anonymkode: f4e2c...776 Vi inviterer ca 100 😆 Altfor mange, jeg ville helst hatt ca 50. Grunnen til at det er mange er først og fremst at mannen har stor familie. Jeg har ett søsken, fire tanter/onkler og fire søskenbarn. Mens mannen har fire søsken, ti onkler/tanter og ørtifjørti søskenbarn. Han føler det blir feil å sortere ut noen søskenbarn så inviterer alle. I tillegg er ca alle i familien og vennegjengen gift/samboer, så da dobles jo antallet 🤦 Anonymkode: 0399b...df9 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Vi hadde ca 30. Foreldre, søsken med partner, nevøer og nieser over 18, og de aller nærmeste vennene. Anonymkode: 20bd0...16d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Her blir det ca 60-65. Det inkluderer nærmeste familie, slekt (tanter, onkler, søskenbarn) og våre aller nærmeste venner. Ca 2 kolleger totalt er invitert, men mine blir ikke det.. Dere som inviterer rundt 100 plussminus; har dere enorm vennekrets? Nysgjerrig. Anonymkode: f4e2c...776 Stor familie. Skulle jeg invitert tanter/onkler og søskenbarn, samt mine søskens partnere er vi allerede over 40. Anonymkode: a798e...20b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Stor familie. Skulle jeg invitert tanter/onkler og søskenbarn, samt mine søskens partnere er vi allerede over 40. Anonymkode: a798e...20b Og det er bare min side Anonymkode: a798e...20b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Sliter med at det er alt for mange. Skilte foreldre og 15 besteforeldre, samt generell stor familie. Bare med familien på listen er vi 80…. Så vi kommer ikke under 110 gjester, og da er det fortsatt venner vi gjerne skulle bedt men ikke har plass til🥲 Anonymkode: a84d1...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Sliter med at det er alt for mange. Skilte foreldre og 15 besteforeldre, samt generell stor familie. Bare med familien på listen er vi 80…. Så vi kommer ikke under 110 gjester, og da er det fortsatt venner vi gjerne skulle bedt men ikke har plass til🥲 Anonymkode: a84d1...ac1 Jeg synes også det er problematisk at vi blir så mange, det er vanskelig å finne koselig lokale til så mange, det blir dyrt og vi vil ikke rekke å snakke med alle. Samtidig har vi god kontakt med alle og vil jo ikke utelate noen. 😬 Krysser ihvertfall fingrene for at koronarestriksjoner er over til neste år, for det blir litt trangt og fullt uansett. Anonymkode: 0399b...df9
Aviale Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Vi blir ca 85. I utgangspunktet ville jeg hatt mellom 60-70, men samboer har 16 tanter og onkler inkl partnere, og 19 søskenbarn med partnere, og da har vi ikke invitert alle søskenbarna en gang 😅 Jeg inviterer heller ikke alle mine søskenbarn. Av venner har vel jeg rundt 14 med partnere regnet med og vi/han (noe felles) har ca 20 inkl partnere.
Eloise12345 Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 (endret) Jeg ønsker å ha de nærmeste i familien min og hans Endret 17. september 2021 av Eloise12345
linkan Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 Vi inviterer 100 gjester. 65 er familie, 35 er venner. Vennepar som vi begge kjenner er invitert, også har vi begge invitert noen kollegaer/venner uten partnere (har såvidt møtt disse partnerne før) for å kunne invitere flest mulig som vi ønsker å ha der.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 110 gjester her. Det er en kombo av svært store vennindegjenger hos meg og svært stor familie hos ham. Jeg har fra barndommen av en jentegjeng der vi er 15 (!) jenter. Vi har vært sammen i tykt og tynt og tilbringer fortsatt tid sammen flere ganger i uken i en alder av 30. Så har jeg bodd 8 år i København i forbindelser med studier/jobb. Der ble vi fort en gjeng på 9 jenter som var ekstremt mye sammen i alle årene der, vi reiser og besøker hverandre og har fast reunion. Joda, det er 2-3 i gjengen på 15 og kanskje 1-2 i gjengen på 9 som jeg ikke har like mye til felles med, men det er jo umulig å utelukke noen få i en gjeng på den måten. Så det får bare være. Har mini-familie på 9 gjester da så det hjelper hehe. Mannen derimot har skilte foreldre som er etablert på nytt med ekstra barn på hvert sitt hold, så derfra kommer det 42 pers som er nær familie. Og så har han jo en 10-12 venner som skal med. Og så er det jo familievenner.. vi måtte kutte ganske hardt for å komme ned i 110. Ingen kollegaer og flere andre som kanskje forventet invitasjon. Anonymkode: 5ee59...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå