AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #21 Del Skrevet 16. september 2021 Du må selvsagt spørre først Anonymkode: ef312...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #22 Del Skrevet 16. september 2021 Tok noen barn på fersk gjerning i min hage. Skjelte de ut og krevde å få snakke med foreldrene. Anonymkode: bb45b...d1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #23 Del Skrevet 16. september 2021 Dersom du ikke har eget epletre i hagen så får du epler på butikken. Trodde dette var grunnleggende barnelærdom. 🤷♀️ Anonymkode: 11e09...e24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #24 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal plukke mer i kveld. 😃😃😃 Anonymkode: da13e...5ef Håper de har kameraovervåking og anmelder. Anonymkode: 07e8f...536 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #25 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Håper de har kameraovervåking og anmelder. Anonymkode: 07e8f...536 Nei tok på finlandshette så det går bra, er seriøs . Anonymkode: da13e...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. september 2021 #26 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Håper de har kameraovervåking og anmelder. Anonymkode: 07e8f...536 Jeg også. Hater virkelig folk som tar seg til rette på andres eiendom. Vi har hatt flere unger her på epleslang, men de har alltid spurt først og da har de fått lov. Vi hadde besøk av en pappa og en liten en på epleslang. Pappaen og jeg avtalte at jeg skulle komme ut og så skulle de gjemme seg mens jeg leitet og leitet. Det hele ble avsluttet med at jeg sa "hm, her har det vært noen skumle tyver på besøk. Jeg tenkte å spørre om de ville ha eplekake og is, men det vil de nok ikke ha siden de gjemte seg". Da hørte jeg noen små host bak en busk og da de reiste seg opp, gikk vi inn og spiste eplekake og hjemmelaget is. Det ble stor suksess 😄❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. september 2021 #27 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei tok på finlandshette så det går bra, er seriøs . Anonymkode: da13e...5ef Nå troller du bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. september 2021 #28 Del Skrevet 16. september 2021 I utgangspunktet bør du spørre eieren av tomten hvor epletrærne er. Hvis de ikke trenger de selv, så vil jeg tro at du får lov å plukke. I hagen hadde vi 3 epletrær, 2 plommetrær og 1 kirsebærtre og det var mange barn i nabolaget som kom på døra med poser og kurver og spurte om de kunne få lov å plukke litt. Nå er det bare 2 av epletrærne igjen og vi får fortsatt noen på døra som ringer og spør om de kan plukke litt, eventuelt at barna forsyner seg mens de leker med våre barn i hagen. Jeg synes det er god skikk å spørre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 16. september 2021 #29 Del Skrevet 16. september 2021 Hvis man bare spør først er det nok mange som sier ja. Oslo kommune har for øvrig endel trær som bare er å plukke av: https://www.arcgis.com/apps/dashboards/2c6b7578e8074b818a1737b931fc8f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå