Gå til innhold

holdek kontakt?


Gjest Gjest_megselv_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_megselv_*

Er i en litt kjip situasjon. Synes jeg selv i hvertfall. Har aldri vært noe særlig populær blandt jentene. Men nå i det siste så har jeg blitt betatt en en pen jente som bor like ved. Har vært ute sammen med venner og henne og hatt det veldig gøy. Merker at det kanskje kunne blitt noe mer mellom oss, uten at jeg har prøve meg på noe særlig. Men så er det det at hu flytter tilbake til Spania her om et par dager. Jeg lurte på om jeg skulle spørre om å få msn-adressen hennes, eller kanskje skrive et par mailer til henner? Er dette bare å plage meg selv? Vet jo at hun flytter til et annet land og kommer kanskje aldri til å se henner igjen. Er litt fristenede da jeg aldri har vært betatt av noen før, samtidig som vi har hatt en litt flørtende tone, er jo litt gøy også. men kjip hvis det skulle bli sterkere følelser etter hvert..

What's a man to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun flytter jo! Hvis ikke du har planer om å flytte til Spania med det første så ville jeg droppet det. Det går jo såklart an å holde kontakten via msn, men når folk flyter utenlands er de ikke alltid så gira på å ha igjen en fot i gamlelandet...

Finn deg ei som holder seg i nærheten du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_megselv_*

Tror nok kanskje du har rett. SYnes bare det er så kjipt, når jeg endelig har " truffe" en søt jente. Glemte forresten å nevne at jeg ikke bor i Norge, men pendler mellom Tyskland og Frankrike, så det er ikke det altfor store avstanden hele tiden. Treffe jenter i Norge har jeg gitt opp. Der har jeg ikke sjangse. Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm hvis du er i strøket hennes av og til kan det kanskje være OK å holde kontakten for å stikke på besøk når du er der? Tenkte at det var håpløst pga at du var i Norge, men jeg har selv bodd i sentraleuropa i en del år og vet hvor korte avstandene der kan bli hvis man er motivert! Vel, lykke til, med eller uten kontakt med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...