Gå til innhold

Seier du God Morgen til arbeidskolegaer på jobb ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du blandt dem som ikkje seier "god morgen" til arbeidskolegaer når du møter dem på jobben ?   Eller er du blandt dem som alltid seier "god morgen" når du møter på jobben ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier alltid ‘God morgen, xxx’.

Mer personlig når navnet blir tart med.

Anonymkode: ec6a6...0e9

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt sier jeg god morgen! Alt annet er uaktuelt og trist..

• Liker 18
Skrevet

Jeg har det som vane å si «God morgen», ja. Selv om folk kaller meg stille og beskjeden 😅

Anonymkode: cf2a4...3eb

• Liker 5
Skrevet

Noen sier jo bare «hei» istedet. 

Anonymkode: cf2a4...3eb

• Liker 8
Skrevet

Ja det gjør jeg 😃

Anonymkode: acbff...09a

Skrevet

Å si god morgen er en selvfølge der jeg jobber 😊

• Liker 2
Skrevet

Sier månnings, men det går for det samme 🤷🏻‍♀️

Sier alltid god morgen og god middag til kollegene 😉

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig, men vi har en ansatt som aldri sier hei eller god morgen, til ingen 

Anonymkode: 37cf6...5a9

• Liker 2
Skrevet

Ja sier god morgen til kollegaer 😊

Anonymkode: fea27...43d

Skrevet

kommer litt Ann på. vi har egne kontorer i en gang, på rekke. mitt er lengst bort i rekken. 

jeg sier som regel god morgen hvis der er noen på kontorene når jeg går  forbi. noen ganger stopper jeg og vi snakker litt. kommer litt Ann på respons, hva de gjør og hvor travel jeg er. 

andre ganger sitter jeg allerede på mitt kontor - da reiser jeg meg ikke nødvendigvis å sier god morgen. hvis de da sier god morgen fra gangen så svarer jeg selvfølgelig. det er personer fra andre avdelinger enn kun kollegaer som bruker gangen til gjennomgang og da er det litt rart om jeg roper ut god morgen. 

Anonymkode: 9c2c2...854

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier hei eller morn. God morgen er ikke helt naturlig på min dialekt.

Anonymkode: f3e1b...748

Skrevet

Jeg sier hei. Kommer ofte litt sent på jobb så unaturlig å si god morgen.. 

Anonymkode: 4509f...3de

• Liker 1
Skrevet

Hei, morn eller god dag. 

Har aldri vokst opp med frasen "god morgen", den høres litt rar ut på dialenten min. Siden jeg har flyttet langt unna stedet har jeg lagt om til bokmål og prøver å si god morgen når jeg kommer på det. Selv er jeg fornøyd med et "hei"😊

Anonymkode: 744df...695

• Liker 2
Skrevet

De fleste arbeidsplasser 'krever' vel at man skal hilse på hverandre i gangene og om morgenen osv. 

• Liker 1
Skrevet
Skybe skrev (31 minutter siden):

Er du blandt dem som ikkje seier "god morgen" til arbeidskolegaer når du møter dem på jobben ?   Eller er du blandt dem som alltid seier "god morgen" når du møter på jobben ?

Jeg sier hei/hei hei. Aldri god morgen og hater folk sier god morgen til meg. Ikke alltid det er en GOD morgen. 

Anonymkode: 8d919...d94

• Liker 2
Skrevet
Realverdien skrev (5 minutter siden):

De fleste arbeidsplasser 'krever' vel at man skal hilse på hverandre i gangene og om morgenen osv. 

Ja jeg tenker det er veldig viktig for arbeidsmiljøet at man sier god morgen til hverandre og gir ett smil. Viktig nok til at jeg hadde tatt det opp på team møter dersom noen ikke bidro her.

Anonymkode: 615f9...076

Skrevet
Niny skrev (39 minutter siden):

Sier månnings, men det går for det samme 🤷🏻‍♀️

Sier alltid god morgen og god middag til kollegene 😉

God middag! Er du ikke gått av med pensjon ennå? Vant til at det er noe de gamle sier, og jeg er 54….

Anonymkode: 9be47...0b7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

God middag! Er du ikke gått av med pensjon ennå? Vant til at det er noe de gamle sier, og jeg er 54….

Anonymkode: 9be47...0b7

Er vel regionale forskjeller. Sier det selv en del. 'Ha en god middag'. Antageligvis er det 'delen' av dagen jeg mener. Ikke måltidet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...