AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Jeg var operert bak kneet i dag og opplever en intens svimmelhet og kvalme så snart jeg røyser meg fra sofaen. trodde jeg skulle besvime. Svetter mye. ble operert i lokalbedøvelse. Har fått 1 1/2 pinex forte siden klokken 11 i formiddag. Skulle tro at det var en rimelig dose og ikke så mye å bli kvalm av. Er noen timer siden jeg tok den halve tabletten nå. 17-tiden. er dette normalt å oppleve når man har vært operert i lokalbedøvelse? Anonymkode: ae73b...f75
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Er du hjemme eller på sykehuset? Siden du skriver at du har fått 1 pinex siden halv elleve tenker jeg. Er du på sykehuset så spør du der, er du hjemme kan du ringe avdelingen og spørre hva som er vanlig. Vil tro det avhenger litt av hva du er operert for og hvilken bedøvelse som er gitt. Anonymkode: 54d9a...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du hjemme eller på sykehuset? Siden du skriver at du har fått 1 pinex siden halv elleve tenker jeg. Er du på sykehuset så spør du der, er du hjemme kan du ringe avdelingen og spørre hva som er vanlig. Vil tro det avhenger litt av hva du er operert for og hvilken bedøvelse som er gitt. Anonymkode: 54d9a...ee5 Jeg er hjemme. Jeg fikk 1 Pinex forte før jeg dro, og 1 pinex til bruk i dag mens jeg venter på resept til i morgen. har fått beskjed om 1-3 pinex forte inntil 3 ganger daglig. Anonymkode: ae73b...f75
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Be om kvalmestillende fra fastlegen. Jeg blir kvalm at pinex forte Anonymkode: 1a2eb...52e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Be om kvalmestillende fra fastlegen. Jeg blir kvalm at pinex forte Anonymkode: 1a2eb...52e Har gjort en lignende operasjon før. Da fikk jeg tramadol og da spydde jeg som en gris… Anonymkode: ae73b...f75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå