Gå til innhold

Hvem av disse to ser bra ut? Spørsmål til både menn og kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 20.27):

Det heter ikke hvem.

Anonymkode: 790cf...f62

Her er det riktig med hvem da. Hun snakker om mennesker, ikke ting.

Anonymkode: c1709...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 17.05):

Første ser for maskulin ut?? Really?😅 Klart man kan se muskuløs ut i rett lys når man poserer for å fremheve muskelen mest mulig, det betyr jo ikke man går rundt og ser slik ut konstant. Jeg får også veldig fremtredende muskler i riktig lys og med riktig poseringer, men når jeg står helt vanlig og har på meg helt vanlige kler ser jeg helt «normal» ut.

Det vil jeg påstå Serena også gjør.

Bilde nr. 2 er jo tatt i forbindelse med konkurranse - kvinnen ser jo bare slik ut en veldig kort periode med den hensikt å oppfylle kravene til sporten hun driver med best mulig. Med litt fett oppå (som hun har mesteparten av året), er det sunn og veltrent kvinnekropp.

DC1ED219-94FE-4981-B5B0-45761204B4EC.jpeg

Anonymkode: 9db77...bf9

Jeg vet hun er styrkeløfter. Hun er "søt", men etter min smak kunne hun gjerne hatt litt mer synlige muskler. Kanskje lagt inn litt mer "volumtrening" 🙂

Anonymkode: 18cdf...9ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ingen av de to (kvinne). Jeg trener og vil helst se ut som hun på dette bildet. Hun har synlige muskler og er slank (uten å se anorektisk ut) og ser ikke for stor ut. Synes personlig det er veldig fint med muskler på kvinner, men har aldri likt sånn at man ser veldig stor og klumpete ut. Skulle jeg valgt en av de to på bildene hadde jeg gått for bikinfitnessdama. 

image.png

Anonymkode: 82856...ba0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2021 at 1:32 PM, Peanut said:

Nr. 1. Hun har jo gått fra å være anorektisk til å få en slik kropp. Beundringsverdig om noe. 

Var hun tynn, eller hadde hun anoreksia før?* Om hun faktisk hadde en spiseforstyrrelse er det veldig vanlig for folk med anoreksia til å gå over til ekstrem styrketrening. Da kan de ha den ekstrene kontrollen og lave fettprosenten, men siden de ser sunnere og større ut så tenker folk at de nå er friske.

*Jeg vet ingenting om jenta på bildet, dette er ikke om henne, men som en kommentar til den jeg siterte 

Anonymkode: 19933...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Realverdien skrev (På 14.9.2021 den 20.07):

Powerlifterdama har best kropp og ser mest knullbar ut. Mer balansert i kroppsbygningen synes jeg. 

Det sagt så ser begge bedre ut en gjennomsnittspurka på 90% lønningspilsene rundt om i landet.

Sjarmerende type, du ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem var noe jeg vil kalle fint, men overkroppen til nr.1 var fin, men ikke beina, alt for muskuløse. Nr.2 er bare ekkelt egentlig. 

Anonymkode: 329e7...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Fine begge to synes jeg. Men klart finest hun fitnessdamen. Sikkert helt nydelig når hun er avslappet utenom den verste treningen. Hun andre hadde alt for maskuline lår. Jeg synes det er flott at kvinner tar vare på den herlige kroppen de har. Så utrolig mye bedre enn de som tar minste motstands vei ned i potetgullposen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker ingen av de to (kvinne). Jeg trener og vil helst se ut som hun på dette bildet. Hun har synlige muskler og er slank (uten å se anorektisk ut) og ser ikke for stor ut. Synes personlig det er veldig fint med muskler på kvinner, men har aldri likt sånn at man ser veldig stor og klumpete ut. Skulle jeg valgt en av de to på bildene hadde jeg gått for bikinfitnessdama. 

image.png

Anonymkode: 82856...ba0

Enig med deg. Dette er nærmere en idealkropp for meg også. En kan dyrke kroppen som en idrett, som er positivt synes jeg, men også den naturlige kroppen kan være et ideal. Det å ta vare på den kroppen du er født med, uten å strebe etter annet enn vedlikehold og små forbedringer. Det kan være vanskelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...