AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Del Skrevet 14. september 2021 Dette er et spørsmål til både menn og kvinner; hvilke av disse to damene ser bra ut? Hun i bikini trener jo fitness, og hun andre trener powerlifting. Jeg har et mål om å trene fitness og ønsker å se noenlunde lik ut hun i bikini, men kjæresten min mener hun som trener powerlifting ser mye bedre ut fordi hun ser naturlig ut mens kvinner som trener fitness bare ser tynne og klumpete ut, han mener det ikke er hverken pent eller naturlig. Hva er deres mening? Anonymkode: b9b61...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Del Skrevet 14. september 2021 Ingen av dem. Jeg syns kvinner skal ha kvinnelige kropper og ikke synlige muskler. Anonymkode: 74276...726 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Del Skrevet 14. september 2021 Ingen. Anonymkode: caf56...6d3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Del Skrevet 14. september 2021 Hvis jeg måtte velge, ville jeg ha valgt første bilde. Anonymkode: e62c6...c4c 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 14. september 2021 #5 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) Spørsmål til deg: har du tenkt å legge drømmen om body fitness på hylla fordi kjæresten din ikke liker hvordan kvinner som trener det, ser ut? Oppfølgingsspørsmål: har du tenkt å bytte ut kjæresten? Tilleggsspørsmål: har du tenkt å trene så mye, bare for at menn og kvinner skal finne deg attraktiv? I så tilfelle vil nok svarene i tråden her overraske deg, for tror ikke de fleste syns at mye synlige muskler er attraktiv, verken på kvinner eller menn. For å svare på trådens spørsmål: jeg syns begge ser ok ut. Syns ikke noe om den typiske body fitness kroppen sitt utseende, verken på menn eller kvinner - men jeg beundrer arbeidet som ligger bak den! Skal også sies at på begge bildene så er de gjerne pumpa etter en treningsøkt, og hun på det andre bildet poserer jo mye. Kroppene deres ser åpenbart annerledes ut når de er avslappet og "normale". Lys har også mye å si... Endret 14. september 2021 av Trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Del Skrevet 14. september 2021 Jeg syns personen på bilde #1 ser best ut av de to. Men jeg skulle gjerne sett henne i mer normale klær. Hun på bilde #2 blir for mye og jeg syns ikke det ser bra ut. Det må være forferdelig å bo sammen med en sånn også; all tid denne bruker på trening, dietter osv Anonymkode: d509e...51b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 14. september 2021 #7 Del Skrevet 14. september 2021 Hun på første bilde så betraktelig sunnere ut enn hun på nr 2. Nr 2 har samme midjemål som innsatte i Auswitz i 1944..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 14. september 2021 #8 Del Skrevet 14. september 2021 Hun bikiniberta ser ut som hun kråssfitberta når hun ikke er i sceneform. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 14. september 2021 #9 Del Skrevet 14. september 2021 Powerlifterdama har best kropp og ser mest knullbar ut. Mer balansert i kroppsbygningen synes jeg. Det sagt så ser begge bedre ut en gjennomsnittspurka på 90% lønningspilsene rundt om i landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. september 2021 #10 Del Skrevet 14. september 2021 Men seriøst, hun i bikini driver fitness og ser slik ut rett før og under konkurransen. De ser ikke slik ut hele tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 14. september 2021 #11 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (15 minutter siden): Hun bikiniberta ser ut som hun kråssfitberta når hun ikke er i sceneform. Det var det jeg også tenkte, omtrentlig... Tipper nok hun "krÅssfitBerit" ser litt mer "kompakt" ut men, for hun kan umulig være veldig høy. edit #1 ser bra ut Endret 14. september 2021 av Beeblebrox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 14. september 2021 #12 Del Skrevet 14. september 2021 Beeblebrox skrev (1 minutt siden): Det var det jeg også tenkte, omtrentlig... Tipper nok hun "krÅssfitBerit" ser litt mer "kompakt" ut men, for hun kan umulig være veldig høy. Hun er 47 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Del Skrevet 14. september 2021 Er kvinne, synes ikke noen av disse kroppene var pene. Skulle jeg valgt hadde jeg tatt nr. 2 med litt mindre muskler. Anonymkode: 1d461...abc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. september 2021 #14 Del Skrevet 14. september 2021 Synes ikke sånne kropper er pene uansett om du er kvinne eller mann, jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 14. september 2021 #15 Del Skrevet 14. september 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Hun er 47 kg. så hun er ca. e1.47 høy også da, tipper jeg... Hun ser pittelita ut, i alle fall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #16 Del Skrevet 14. september 2021 Det der er altfor maskulint etter min mening. Feminiteten er ikke der lenger og det ser ikke pent ut når damer får en mannlig kroppsbygning og holdning. Ser ofte kvinner som ser ut som menn når de går, nettopp fordi både skuldre og armer blir altfor store. Personlig syntes jeg ikke det er noe pent med store «hestelår» som mange velger å kalle det heller. Til dere som stadig oppretter tråder og lurer på hvorfor fler og fler menn importerer damer fra andre land, bla. derfor👆🏻 Anonymkode: 983a7...bfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #17 Del Skrevet 14. september 2021 Nr. 2 ser nok fantastisk ut når hun ikke står pumpet og sprayet på senen og poserer. Og et par uker senere sikkert enda bedre😊 Synes begge var flotte! Anonymkode: a7b54...add 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #18 Del Skrevet 14. september 2021 Ingen. Jeg stemmer for Emilie Voe. Anonymkode: 19946...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2021 #19 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dette er et spørsmål til både menn og kvinner; hvilke av disse to damene ser bra ut? Hun i bikini trener jo fitness, og hun andre trener powerlifting. Jeg har et mål om å trene fitness og ønsker å se noenlunde lik ut hun i bikini, men kjæresten min mener hun som trener powerlifting ser mye bedre ut fordi hun ser naturlig ut mens kvinner som trener fitness bare ser tynne og klumpete ut, han mener det ikke er hverken pent eller naturlig. Hva er deres mening? Anonymkode: b9b61...a2e Æsj ingen spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2021 #20 Del Skrevet 14. september 2021 Realverdien skrev (15 minutter siden): Powerlifterdama har best kropp og ser mest knullbar ut. Mer balansert i kroppsbygningen synes jeg. Det sagt så ser begge bedre ut en gjennomsnittspurka på 90% lønningspilsene rundt om i landet. 😂😂😂du er så rar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå